fmx.jpg

 

xmen.jpg

 

meeting.jpg

femx.jpg

epizod.jpg

kreativity.jpg

CIVILKURAZSIJPG.jpg

IMPRESSZUMJPG_1.jpg

VILAGTANITONOIJPG.jpg

NOKAKUTNALJPG.jpg

APUDFIAMJPG.jpg

SZERELEMKUSZOBJPG.jpg

GORDONKONYVJPG.jpg

BESTIARIUMJPG.jpg

DZSUMBUJISTAKJPG.jpg

ORBANNEVICAJPG.jpg

ILLEMKODEXJPG.jpg

 

versvasarnap.jpg



 

Címkefelhő

a (8) afrika (21) afrikai irodalom (17) ágens (16) ajánló (846) alapjövedelem (8) amerikai irodalom (49) angyalkommandó (9) anya kép (8) apple világnézet (5) apud fiam (59) az alapítványról (10) az asszony beleszól (26) a bihari (7) a dajka (5) baba (5) bach máté (12) bajtai andrás (5) baki júlia (6) bak zsuzsa (15) balogh rodrigó (6) bánki éva (11) bán zsófia (11) bárdos deák ágnes (7) becsey zsuzsa (11) bemutatkozó (6) bencsik orsolya (5) beszámoló (68) bitó lászló (14) blog (6) bódis kriszta (116) books (7) borgos anna (10) bozzi vera (6) büky anna (19) bumberák maja (5) centrifuga (802) cigányság (200) civil(szf)éra (157) csapó ida (6) csepregi jános (5) csobánka zsuzsa (5) czapáry veronika (33) czóbel minka (9) deák csillag (29) debreceni boglárka (56) délszláv irodalom (5) depresszió (7) deres kornélia (8) design (11) diszkrimináció (9) divat (30) divatica (32) dokumentumfilm (5) dráma (12) drog (18) dunajcsik mátyás (5) dzsumbujisták (11) egészség (5) együttműködés (24) éjszakai állatkert (16) ekaterina shishkina (6) ekiadó (6) elfriede jelinek (5) énkép (60) eperjesi ágnes (6) epizod (59) erdős virág (9) erőszak (5) esszé (9) evu (9) fábián évi (18) falcsik mari (13) feldmár andrás (7) felhívás (5) feminista irodalomkritika (12) feminizmus (10) femx (102) fenyvesi orsolya (9) festészet (10) fesztivál (77) fff-gender (20) fff gender (248) film (161) filmszemle (17) folyóirat (1868) forgács zsuzsa bruria (26) fotó (98) fotókiállítás (6) gazdaság (7) gender (153) geo kozmosz (5) geréb ágnes (13) gömbhalmaz (10) gordon (14) gordon agáta (240) gubicskó ágnes (8) gyárfás judit (18) gyerekirodalom (7) györe gabriella (75) győrfi kata (5) háború (28) haraszti ágnes (5) heller ágnes (8) hétes (27) hír (77) hit (5) holokauszt (12) icafoci (44) ica i. évad (6) ica ix. évad (14) ica vii. évad (17) ica viii. évad (17) ica x. évad (5) ica xi. félév (9) identitás (5) identitásfenyegetés (16) ifjúsági regény (5) ikeranya (13) illemkódex (65) incesztus (7) interjú (119) intermédia (5) irodalmi centrifuga történet (54) irodalom (626) izsó zita (6) játék (14) jogalkalmazás (22) józsef etella (8) József Etella (5) jumana albajari (6) kalapos éva veronika (6) kamufelhő (5) karafiáth orsolya (6) katerina avgeri (6) katona ágota (5) kecskés éva (11) kemény lili (7) kemény zsófi (6) képregény (24) képzőművészet (214) kiállítás (71) kiss judit ágnes (10) kiss mirella (8) kiss noémi (33) kiss tibor noé (6) kocsis noémi (7) költészet (68) kölüs lajos (31) koncepciós perek (7) koncz orsolya (5) konferencia (8) könyv (12) könyvajánló (138) könyvfesztivál (11) könyvtár (82) környezettudat (16) környezetvédelem (23) kortárs (14) kosáryné réz lola (6) köz élet (231) kritika (10) kultúrakutatás (6) ladik katalin (6) láger-élmény (6) láger élmény (6) lángh júlia (42) láng judit (40) lévai katalin (19) lidman (27) literature (14) ljudmila ulickaja (5) lovas ildikó (5) magdolna negyed (34) magvető (5) magyari andrea (51) mai manó ház (6) majthényi flóra (10) marsovszky magdolna (5) média (32) meeting (46) ménes attila (9) menyhért anna (10) mese (41) mesterházi mónika (6) miklya anna (8) milota (5) mitológia (6) moramee das (6) móricz (28) mozgalom (5) mozi (43) műfordítás (16) műhely (125) murányi zita (27) műterem (11) művészet (15) nagy csilla (15) nagy kata (7) napló (12) néma nővérek (7) nemes z márió (5) németh ványi klári (48) nők iskolája (5) nőtudat (196) novella (6) oktatás (6) önismeret (112) orbánné vica (20) összefogás (106) összefogás mozgalom (51) pályázat (51) palya bea (10) pál dániel levente (5) pénz (12) performansz (5) pintér kitti (5) poem (10) polcz alaine (7) politika (85) pornográfia (5) pride (5) programajánló (417) próza (15) psyché (11) pszichiátria (14) pszichológia (9) push (27) radics viktória (11) rakovszky zsuzsa (13) recenzió (57) reciklika (7) regény (231) reisch éva (8) rólunk (7) sahar ammar (6) sándor bea (5) sapphire (27) sara (27) sara lidman (32) sasa (44) simone de beauvoir (6) soma (7) somogyi aranka (5) sorozat (277) spanyolország (7) spanyol irodalom (12) spiegelmann laura (5) spiritualitás (35) sport (16) sportella (19) szabo evu (13) szabó imola julianna (10) szabó t. anna (9) szalon (31) szécsi magda (35) szegénység (68) szerelem (36) szerelemküszöb (19) szerkesztőség (12) szex (48) színház (94) szocioregény (42) szőcs petra (5) szolidaritás (249) szöllősi mátyás (5) szomjas oázis (12) takács mária (13) takács zsuzsa (7) tanatológia (6) tánc (28) tanulmány (29) tar sándor (9) tatárszentgyörgy (9) telkes margit (7) testkép (89) tilli zsuzsanna (7) tímár magdolna (10) történelem (59) tóth kinga (9) tóth krisztina (13) trauma (123) turi tímea (5) tuszki (15) uhorski k andrás (37) ünnep (31) urbányi eszter (10) utazás (35) várnagy márta (5) város (17) városkép (5) vers (232) versvasárnap (69) vidács anett (14) vidék (33) video (10) világirodalom (104) világ tanítónői (40) virginia woolf (6) weöres sándor (5) wikiwom (143) xman (31) zakia el yamani (6) závada pál (9) zene (96) zilahi anna (5) Összes Címke

Bródy rózsái és orbánviktor @-a

2011.01.15. 09:20 | icentrifuga | 72 komment

Címkék: ünnep beszámoló gender aláírásgyűjtés gordon agáta civil(szf)éra orbánné vica

Orbánné Vica a nagylányait, Marikát és Terrát kizavarta a Parlament elé, fel kellett venniük a virágáruslány ruhát. Marika utálja, Terrát meg zavarja hogy fogdossák benne. Sötét lesz ott, legyintett az anyjuk, és a hajnali piacon vásárolt rózsacsokrokat a kezükbe nyomta. A kislányai is menni akartak tüntetni, de nem engedte, még letaposnak ott benneteket, ijesztgette őket.

 


Orbánné Vica is ment velük, a gurulós szatyorban vitte a rózsa utánpótlást. Parlamenti parti, vigyorogtak amikor leszálltak a troliról a tér sarkánál, télirózsás tünti. Kiváncsiak voltak, fél6kor már bőven álldogáltak a téren, teli volt helyes idős emberekkel, akik sorba álltak és a személyi számukat bogarászták, hogy aláírhassák a Népszavazást a Nőkért, mintha csak ezért jöttek volna. 

6-ra már csak az aláírók sorai voltak rendezettek, a tér megtelt, érkeztek a szimpatizánsok folyamatosan, nagyon fiatalok, szinte gyerekek sokan, jöhettek volna a kislányok is, bánta meg Orbánné a szigorúságot. És jöttek a harmincasok, negyvenesek, ötvenesek, hatvanasok jókedvűen, barátságos hangulatban fotózták egymást a médiával. 

Nem vagyunk zombik! ’89 óta küzdünk és küzdeni is fogunk, ebből élünk, hangzott el a műsorvezető beszéde, aki egy nemzeti ’fikázó macsó’ hetilap népszerű szerkesztője, Bakáts Tibor. Írjatok levelet Orbán Viktornak, a mailcíme orbanviktor, kukac, orbanviktor, ponthu, tagolta jól megjegyezhetően háromszor is. Óriási poén, az orbánviktor név hatásos ebben a kis országban, azonnali kuncogás, helyeslés vagy háborgás követi, mint a HarryPotterban a ’tudjukki’ nevét. 

Kis táblák: Ez a narancs rothadt! Merjünk nagyot ébredni! 

Egy szép nő fogja felolvasni a pontokat, így képzelik a tüntetésre hívók a nők helyét (ha szépek): felolvassák a férfipontokat. Gryllus Dorka felolvasta a követelések pontjait, a tömeg tapssal fogadta mindet, a sajtótörvény szelíd elutasítását, a büntetések mérséklését kívánták, majd a pontokat felragasztották a Parlament kapujának színpadon felállított fényképére. 

Taps, hurrá, vakuk és villogás, majd végre Bródy énekelt. Rózsa-rózsa, volnék ága, sárga rózsa, nyílnék-nyílna. Halk tömegkíséret, meghatódás, romantika.

7 előtt pár perccel új információk hangzottak el a színpadról. 27-én újra tüntetés. Aztán hogy menjetek haza! Aztán hogy mostmár tényleg menjetek haza, mosogatni kell, meg kell verni a gyereket. Aztán az, hogy ha szerettek minket, hazamentek. 7 óra 10-kor már a színpad és a kellékek egy kamionba pakolva várták az indulást. A tömeg kis csoportokban kielégületlenül bóklászott, összegyűlt a külföldi vendégtüntetők vidám tarka kis csoportjánál, akik doboltak és táncoltak, meg a Népszavazás a Nőkért standjainál.

Orbánné Vica a lányokkal elégedetten tért haza 8-ra, eladták az összes rózsát mihelyt megszólalt a színpadon Bródy János, máris vitték mint a cukrot, előbb a sárgákat, aztán a többit. Kétszer ennyi is elment volna, dünnyögött Marika, de csak 200-at vittek, talált pénz, egy havi kaja.

Regina meg Ramóna otthon tüntetőt játszottak, és levelet írtak a miniszterelnöknek, mailcíme orbanviktor@orbanviktor.hu. Ezt a konkrét javaslatot kapta 10ezer tüntető a kosúttéren a magyarnarancs főszerkesztőjétől. Mit írjunk, kérdezték a kislányok a nagyokat amikor megjöttek, és nekiláttak felfalni a hamburgert és sültkrumplit, amit az ünnepi bevételből hoztak.

Hát írjátok ezt, diktálta Terra, a téren talált céduláról:

Cím: orbanviktor@orbanviktor.hu 
Tárgy: szabadság 

1.A világháló szabadsága közügy. 

2.A facebook politikai tényező. 

3.Női erő a kapuk előtt. 

4.A totális nyilvánosság és a közösségi kontroll legyőzhetetlen. 

5.Korlátlan hozzáférést a világháló szabadságharcosainak!

 

Merjünk nagyot ébredni! 'a Háló összeköt'  Hála. 

 

ovica


· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://centrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr642585062

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetés a magyar sajtószabadságért 2011.01.15. 14:16:45

10-20 ezer fő vett körülbelül részt a Parlament előtti  2011. január 14-i, sajtószabadságért való tüntetésen. Amennyiben  a 2002-es FMPSZ (egykori Fidesz)  "két millióan vagyunk itt" választási gyűléshez arányítanánk a tömeget,...

Trackback: A Budapest - Pécs - Bécs - Varsó tengely (fotó, videó) 2011.01.15. 13:24:48

Megfogadtam Orbán tanácsát: vittem magammal még egy embert :-) Ugyanis ezúttal az életem párja is velem tartott. Más is így tehetett, mert egyáltalán nem lehetett jelentéktelennek minősíteni a Kossuth téren összegyűlt tömeget: a rendőrség becslése sze...

Trackback: Azért nem ugyanaz... 2011.01.15. 11:38:51

Szíjjártó Péter miniszterelnöki szóvivő szerint a médiatörvény "ízig-vérig európai jogszabály", legfontosabb pontjai mind megtalálhatók más európai uniós tagállamok médiatörvényeiben. Ennek az építménynek minden egyes kövét a C...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamasuka 2011.01.15. 11:59:31

Háromezren az egymillióan a sajtószabadságért tüntetésén :)

samer 2011.01.15. 12:07:35

Rendkívül hiteles emberek szerepeltek az estén. Sikerült a szdszhez közel állókat ismét össze szedni.... Nevetséges...

Lencsés István 2011.01.15. 12:14:43

Nem tudom ki írta ezt a bejegyzést , de nagyon jó lenne ha megtanulna helyesen írni , mert ezért IS tart itt a világ ....

lilike13 2011.01.15. 12:15:13

Philip kétmilliót mondott anno. Ugyanerre a térre. Most tízezret a rendőrség. Ha kamasukának öröm ezt háromezerre levinni, hát legyen boldog a napja. Az Egymillióan a sajtószabadságért pedig egy mozgalom, egy cél. Nem hazudja azt senki, hogy egymillióan voltak, vagy annyi embert vártak a Kossuth térre.

puffatag 2011.01.15. 12:18:35

@Lencsés István: szóljunk skiccpali kojjektojánakj

puffatag 2011.01.15. 12:21:19

@lilike13: a jellemhiányos embereknek vaclav havel ellenség, idoluk a köztörvényes buday gyula

szamarhegy 2011.01.15. 12:23:43

Igen, ez tényleg nevetséges, hogy milyen lustaság van bennünk, inkább a neten problémázunk, mint hogy felemeljük az ülepünket és kimenjünk személyesen, írja ezt egy tohonya, lusta, otthon maradt potenciális tüntető...
Ja, és tavaly a Fideszre szavaztam, de ami elfogadhatatlan (Alkotmánybíróság, Költségvetési Tanács, Mnyp, Médiatörvény) , az nem párt függő, addig nem lesz Mo.-on demokrácia, amíg otthon meresztjük...

szamarhegy 2011.01.15. 12:24:43

Ja, és tisztelet annak a pár ezer embernek, hogy jelen volt.

Budaphestie 2011.01.15. 12:25:42

@samer: Így is van. Mert azok voltak azután a hiteles és szimpatikus emberek akik még Gyurcsány ellen nyomultak a Kossuth téren. Azok az alkoholista agresszív elmebeteg roncsok, akik nem tudtak még egy tőmondatot sem összerakni ha mikrofont tartottak eléjük. Kurv4ra fingjuk sem volt, hogy mi ellen tüntetnek. Csak annyit tudtak, hogy Gyurcsány takarodjon mert rossz ember. Ezt sem önállóan, hanem mondta nekik a Butaházi börtöntöltelék.

Azok voltak a hiteles legények, akik összesz4rták a parlament környékét, kukákat gyújtogattak és autókat borogattak és rendőrökre támadtak.

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2011.01.15. 12:27:09

"kosúttéren" - gratulálok, tőled még a levegőt is elvenném. Az ilyenek követelik a sajtószabadságot! Szánalmas.

2011.01.15. 12:30:00

Busa Pista nagy volt, de a többi része elég "szadisra" sikerült... Kezdetnek elmegy, de a jövőben többet kell majd nyújtani!

ben2 2011.01.15. 12:36:09

Mindig jókat mulatok azokon a hozzászólásokon, amik úgy kezdődnek, hogy "én is a Fideszre szavaztam", aztán szóról-szóra előadja az aktuális Népszava vezércikket, mint saját gondolatait a magyar demokrácia végóráiról.
Változnak az idők, változnak a panelek. Régebben az "én nem vagyok egyik párt mellett sem, DE" volt a trend, most az "én is a Fideszre szavaztam, DE".
Nem lenne őszintébb úgy kezdeni, hogy "szdsz-es vagyok, ezért hivatalból azt kell mondanom, hogy ..."?

ben2 2011.01.15. 12:38:19

@BPHead:

"Mert azok voltak azután a hiteles és szimpatikus emberek akik még Gyurcsány ellen nyomultak a Kossuth téren. Azok az alkoholista agresszív elmebeteg roncsok, akik nem tudtak még egy tőmondatot sem összerakni ha mikrofont tartottak eléjük. Kurv4ra fingjuk sem volt, hogy mi ellen tüntetnek. "

Na most dettó ugyanez történik, csak az ellenpólus szélsőségeseinek főszereplésével.

Anti Anyag (törölt) 2011.01.15. 12:43:32

Nem kellett volna elkúrnotok és akkor nem kellene leveleket írkálni Orbánnak.

samer 2011.01.15. 12:47:39

@BPHead: Látod a csúsztatás, az megy, ne mosd össze azokat az embereket, azokkal az emberekkel aki a Fidesz nagy gyűlésen voltak...

kissiú 2011.01.15. 12:49:26

@ben2:
Mindig jókat mulatok azokon, akik jobban tudják a pártkötődésem, mint én. Jómagam 2006-ban az SzDSz-re szavaztam, mégis aláírtam az egészségbiztosítási privatizáció elleni kiáltványt, mivel ez volt a véleményem. Tudod ben2, van aki pártszimpátia mellett is tud gondolkodni.

SzöZö 2011.01.15. 12:54:05

Minden tiszteletem azoké akik elmentek, hogy jelenlétükkel kiálljanak egy ügy mellett. Nem gyújtogattak, nem romboltak, "csak" ott voltak.
Köszönöm.

Magam is elmentem volna, ha Pesten lakom.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 12:54:57

@kamasuka:

10-20 ezer fő vett ma körülbelül részt a Parlament előtti Sajtószabadságért való tüntetésen. Amennyiben a 2002-es FMPSZ "két millióan vagyunk itt" gyűléshez arányítanánk a tömeget, akkor 300-500 ezer jönne ki.

(Jómagam családi körben éppen szundítottam, onnan jó messze)

Fotók lapozhatóan:
www.facebook.com/sajtoszabadsagert?v=photos

kicsi bogár 2011.01.15. 12:58:04

Jujjj, de ideges Vagyok MOST MÁR...
És Pesti vagyok!
Inkább a ValóVilág...

samer 2011.01.15. 12:58:19

@SzöZö: És senki nem akarta őket összeveretni. Köszönöm.

SzöZö 2011.01.15. 13:00:48

@samer: "És senki nem akarta őket összeveretni. Köszönöm. "

Nagyon rendes tőlük. Lám milyen nagylelkűek a most hatalmon lévők.

szamarhegy 2011.01.15. 13:03:08

@ben2: samer kolléga hozzászólására "szdszhez közel állókat ismét össze szedni" reagáltam, csak közben beugrott pár hozzászólás. Bizonyára elképzelhetetlen, de vannak olyan emberek, akik saját értékrenddel bírnak, és bár tavaly a Fidesz-re szavaztam, ezt nem a szimbolikus politikájuk miatt tettem, hanem egyfajta állampolgári kötelességből, mert azt gondoltam, hogy ha nem jön egy 2/3-os kormány, aki ezzel a támogatással végre neki lát a az eü,okt,önkormányzati, közigazgatási rendszer XXI.sz.-i átalakításának, az Állam leépítésének, akkor Mo.-nak kampec. Reálisan ez csak a Fidesz lehetett (az Mszp-re és az Szdsz-re semmi pénzért) , egyrészt csalódásnak élem meg, hogy ők a 2/3 okait egy csöppet félreértették, másrészt ennek a gazdasági kényszerűségnek semmi köze a demokratikus intézményrendszerrel kapcsolatos véleményemnek. Egyébként nagyon remélem, hogy egyre több hozzám hasonló választó lesz a jövőben, utánajárok a dolgoknak a neten, elemzéseket, gazdasági adatokat, statisztikákat keresek, a szélsőséges, pártos hírforrásokat kerülöm, de az un. jobbos, balos netes mérsékelt, elemző, pro és kontra megközelítésű forrásokat egyaránt látogatom, mert azt gondolom, hogy a fontos kérdések 80%-a nem párt kérdés, hanem józan megfontolás kérdése. Értékrendem összetett, konzervatív, liberális, szociális, zöld, nemzeti, stb. , ahogy ez teljesen normális kiegyensúlyozott embereknél szokás.

Tita nick 2011.01.15. 13:04:40

A osúttérért nekifutásból valagba rúgtalak. Ha férfi vagy, szétment a heréd, ha nő vagy, meddővé váltál.

Tita nick 2011.01.15. 13:05:14

A kosúttérért nekifutásból valagba rúgtalak. Ha férfi vagy, szétment a heréd, ha nő vagy, meddővé váltál.

bgp 2011.01.15. 13:05:30

@samer: 3000 békés tüntetőtől még a maszop se szarta össze magát. Ott 1-2 nap intenzív rombolás után vetették be a verőlegényeket.

ROBERTO 2011.01.15. 13:11:51

@SzöZö: Ez nem ügy, hanem vihar a biliben.

És kardlapozás, könnygáz, szemkilövés sem volt, és nem volt "sünözés" se. Tüntetnek egy darabig, aztán hazamennek. Amúgy viszont a 99%-nak fingja sincs miért tüntettek, törvényt nem olvasták, nem ismerik, elmentek mert néhány vörös azt kiabálja, hogy oda a sajtószabadság. Az a sajtószabadság, amit eddig ők szorítottak a markukba....

samer 2011.01.15. 13:12:13

@SzöZö: Igen, Gyurcsány nem volt ilyen nagy lelkű!

Várúr 2011.01.15. 13:18:59

Igazi szellemi nagyságok vezényelték a tüntit a Kossuth téren: Bakáts Tibor és Gryllus Dorka. A video-t nézegetve a médiatörvénnyel kapcsolatban egyetlen konkrét kifogást se sikerült összehozni. A fiúk-lányok, nagypapik-nagymamáik, azaz a "Facebook nemzedék" a törvény tartalomjegyzékét sem olvasták. Nem is kell. Egy diktatúra ellen úgy tüntetünk, hogy nem olvasunk. Meghallgatjuk az idősödő Bródyt, megszagolgatjuk a sárga rózsát, oszt' jóvan. Jót tüntettünk ma is.

tibike3 2011.01.15. 13:24:34

@Várúr: Szerintem csókolgasd tovább az alcsúti dakota képét, aztán szólj az ápolódnak hogy emelje meg a gyógyszeradagodat.

Várúr 2011.01.15. 13:26:32

@tibike3:
Egyszerű vagy Tibike, mint a lapátnyél. Kezedbe adom, hogy haszonosítsd magad.

SzöZö 2011.01.15. 13:31:53

@ROBERTO: "Ez nem ügy, hanem vihar a biliben.

És kardlapozás, könnygáz, szemkilövés sem volt, és nem volt "sünözés" se. Tüntetnek egy darabig, aztán hazamennek. Amúgy viszont a 99%-nak fingja sincs miért tüntettek, törvényt nem olvasták, nem ismerik, elmentek mert néhány vörös azt kiabálja, hogy oda a sajtószabadság. Az a sajtószabadság, amit eddig ők szorítottak a markukba.... "

Az, hogy egy párt, pontosabban egy ember (a nagyságos Orbán Viktor) a médiahatóságon keresztül leszabályozza a médiát az tényleg nem nagy ügy?

Szerintem a Gyurcsány öszödi beszéde volt túllihegve. Talán Orbán Viktor nem csapott be titeket? Vagy csak akkor hazugság a hazugság ha valaki beismeri? Vagy csak akkor ha szoci hazudik?

Nem vagyok fidesz fun (bár ha hiszed, ha nem 1998-ban én is rájuk szavaztam), de az a szemellenzős hozzáállás, amiket itt olvasok az elgondolkodtat.

mandro 2011.01.15. 13:33:30

Tapasztalom a minden irányból (lyukból) támadó sötétséget. Ezek a mozgalmak csak azért nem hitelképesek, mert amikor ténylegesen veszélyben volt a sajtószabadság, érdekes módon a fejüket se dugták ki a lyukakból. Továbbá azért sem hiteles, mert azok képviselik, akik valamilyen módon kötődtek, s kötődnek mind a mai napig a leváltott rendszerhez, ahhoz a rendszerhez, akiknek jó néhány vezetője már sitten ül, akikről nap, mint nap derül ki, hogy eladta az országát, eladta a lelkét, elárult mindent, hódolva a másik "úrnak", a pénznek. Ezek a mozgalmak egyértelműen a tolvajok és hazaárulók által irányított mozgalmak, elkövetve mindent, hogy hiteltelenné tegye a magyar kormányt, és ezzel a magyar választók többségét is. Tisztelt - sajnos említettek hibájából nem mondhatom, hogy honfitársaim - hazaáruló értelmiségiek! Azért azt ne felejtsétek el, ha mi is kimegyünk az utcára (ott is megvan a kétharmados többségünk), akkor abból nagyon nagy baj lehet, lesz! Ezért felszólítalak benneteket, fejezzétek be a provokálást! Mondjátok magatokról, hogy ti vagytok a "kiválasztott nép" szerintem pedig, ha Isten nyomon követi tetteiteket, ez számotokra már csak egy enyhe ábránd maradhat.

babsz 2011.01.15. 13:56:20

"kosúttéren", anyám. ez most poénos akart lenni? az ilyesmi annak megengedhető, aki tud helyesen írni, de ha tudnál, akkor belátnád, hogy ez sehogysem ül. igénytelen írás.

elizon pucsnik 2011.01.15. 13:57:34

talán elmorzsolok én is egy-két könnyet az elnyomott író-síró emberekért, rádiókért,tv csatornákért(kanálisokért) stb,ahonnan folyamatosan zúdul ránk a szenny,a nihil..
amúgy meg 15 millióan voltak !

SzöZö 2011.01.15. 14:04:37

@mandro: Érdekesen gondolkozol. Ezek szerint csak akkor lehet tüntetni, ha azok tüntetnek akik azt mondják (gondolják) amit te?

Szóval, aki most a jelenlegi rezsim ellen szól (esetleg tüntet) az hazaáruló?

A "kiválasztott nép" a zsidóságra utal? (Olyan sötét vagyok itt a lyukban, hogy nem tudom biztosra:-)

szamarhegy 2011.01.15. 14:05:25

@mandro: Huha, akkor én nagy gondban lehetek, legalábbis szerinted... A 2/3-ot erősítem, de már 89 előtt is megfordultam a Batthyány örökmécsesnél, és a 89-es felvonulásoknál is ott voltam, elítéltem a 2006-os rendőri túlkapásokat, az MTV-s csőcselék rombolását, és a jelenlegi centralizációs törekvéseket is. Az általánosítás, és 2/3-al való fenyegetés szerinted milyen szintet jelent? Tanulságos különben a hozzászólásod, ahogy sorról sorra leolvadt rólad a kultúrmáz, a szöveg 2/3-nál már eljutottál a hazaáruló ballibsihez, aztán már nem volt megállás, jött a direkt fenyegetés és a zsidózás...

Dr. Tim Pedersen Dr. (egy L-lel) 2011.01.15. 14:19:40

Ben2:
Tóniagyag:
mandro:
várúr: Úgy látom a fidesz székházba új pc-k érkeztek és szombat délutáni droidprogramként kiadták, hogy ezt a blogot kell kommentálni. Kérjétek el az ígért 1 kiló narancsot és húzzatok haza, isten látja lelketek!

sprenczl 2011.01.15. 14:21:31

Nyafogó álliberálisok.

vénkujon 2011.01.15. 14:31:32

@Várúr: "Jót tüntettünk ma is"...ja és a teret sem húgyozták, meg szarták össze.:)

HumorosSzurikáta · http://goodgagteam.blogspot.com/ 2011.01.15. 14:48:10

"Gryllus Dorka felolvasta a követelések pontjait, a tömeg tapssal fogadta mindet, a sajtótörvény szelíd elutasítását, a büntetések mérséklését kívánták, majd a pontokat felragasztották a Parlament kapujának színpadon felállított fényképére. "

Szóval tudták miért mentek oda, miért (mi ellen) tüntettek, nem Orbántakarodj-oztak, és nem gyújtogattak, hajigáltak, füttyögtek, tojásdobáltak (stb.)? Istenem, micsoda amatőr banda! És még azt sem tudják, hányan voltak! Háromezren, tízezren, Philipszázeren? Ugyan már! Én fél szemmel is jobbat szerveztem volna... :DDD

IP gyűjtögető 2011.01.15. 15:23:03

Üzemi közlemény: ha nekünk nem probléma

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2011.01.15. 15:30:20

@mandro: csak részben van igazad, mert a kétharmad legfeljebb utcai tüntesésen tud összejönni,
de a parlamentben ülő kétharmadra hárommilliónál kevesebben szavaztak (8.5millió választásra jogosultból)

wip 2011.01.15. 15:58:12

Kedves ben2 és a többi fidesses fizetett s.munkás!
MI nem vagyunk szélsőségesek, mi a csendes, hallgatag többség vagyunk, akik féltjük a családunkat az olyan bikacsökös verőlegényektől, mint a Kendék fajtája és éppen ezért MI MÉG nem merünk utcára vonulni és gajdálni, hogy Orbán takaroggy!/sic!/
De: ha mi ezt mégis megtesszük, a Kend fajtája mehet a sunyiba a bocskorossal és a csicskáival együtt!!!
Bár éppen követhetné Ben Ali példáját, és előbb elhúzhatna...

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.01.15. 16:16:09

Kezdek arra a következtetésre jutni a vagdalkozások emelkedő hevéből, hogy egyre szarabb most fityeszesnek lenni.

akkor most mi van? 2011.01.15. 16:26:27

@wip:

"MI nem vagyunk szélsőségesek, mi a csendes, hallgatag többség vagyunk, akik féltjük a családunkat az olyan bikacsökös verőlegényektől, mint a Kendék fajtája és éppen ezért MI MÉG nem merünk utcára vonulni és gajdálni, hogy Orbán takaroggy!"

Ehhez képest itt az indexen a ti hangotok hallatszik csak. megjegyezném, hogy az elmult évtizedben nem a fidesz kormányok alatt vertek szét tüntetést kardlapos lovasrendőrökkel, viperákkal, gumibogyókka, könnygázzall. Persze a félelmed érthető, hiszen te ugy szocializálódtál, hogy a kormány szétveri az ellenzők tüntetéseit, ezt szoktad meg, és nem tudod most magadban elhelyezni azt a kínos szituációt, hogy mióta viktatúra van meg vége a sajtószabadságnak, azóta szabadon az utcára lehet vonulgatni, szabadon lehet fikázni a Zorbánt és senkit nem visznek be a rendőrök, senki nem sérül meg, mindenki annyi szemmel megy haza a tüntetésekről, amennyivel elindult.

akkor most mi van? 2011.01.15. 16:36:28

@IGe:

"10-20 ezer fő vett ma körülbelül részt a Parlament előtti Sajtószabadságért való tüntetésen."

Azért a 10ezer is csak egy forrásból származik (a szervezőktől, rendörség ilyet nem nyilatkozott sehol) máshol a "többezer" kifejezést használják (szóval 2000 minimum volt)
A 20 ezer emlegetése maximum ábrándként szerepelhet, esetleg megpróbálhatod önbeteljesítő jóslatnak alkalmazni a következőre (tipp, azon kevesebben lesznek ha nem mondja be a klubrádió, hogy" elvtársak, menni köll"

dr kíváncsivagyok 2011.01.15. 16:36:44

@ben2: benkettő,....ha most lennének a választások , hány % - ot kapna bölcs vezéred ? A zombik számára hihetetlen, hogy rájöttek pár százezren,....nem jó lóra tettek.....

dr kíváncsivagyok 2011.01.15. 16:37:55

@akkor most mi van?: ja , ja , a 2 millió hihetőbb lenne,....főleg extázisban.....mint az intendáns úr....

Toporodottordog 2011.01.15. 17:12:51

Kimegy a sok süket birka tüntetni. Azt sem tudja, hogy miért megy oda.

Sajtószabadságért tüntetni? Sajtó!! Értitek? Van szabad és független média magyarországon? Médiatörvény előtt is széjjelhazudták a fejünket minden újságban és tv-ben. Ezekután is ez lesz. Teljesen értelmetlen cirkusz. Bullshit!

Gondolkodjatok már egy kicsit.

Teszteld magad! Sorolj fel magadban 5 független és szabad internetes hírportált, napilapot, vagy olyan tv csatornát ahol híradás is van.

Na mennyi lett a birkafaktorod?

akkor most mi van? 2011.01.15. 17:13:22

@kíváncsivagyok: Nem, az is marhaság. nem is vette senki komolyan.

@IGe:
Ezeken a képeken többezer ember látszik. 10e nem. A photoshop villamosos képen volt aki vette a fáradságot (index szaktopikjában megtalálod) és megszámolta. Háromszáz valamennyi van a villamosig. Szóval lehettek akár 3-4ezren is. Ami persze sok, de messze nem 10-20ezer.

orvian 2011.01.15. 17:13:46

Bocsánat a durva kifejezésért,de ilyen szar blogot régen olvastam!
Csak így tovább.
Sokra viheted.

SzöZö 2011.01.15. 17:17:39

@Toporodottordog: "Kimegy a sok süket birka tüntetni. Azt sem tudja, hogy miért megy oda.

Sajtószabadságért tüntetni? Sajtó!! Értitek? Van szabad és független média magyarországon? Médiatörvény előtt is széjjelhazudták a fejünket minden újságban és tv-ben. Ezekután is ez lesz. Teljesen értelmetlen cirkusz. Bullshit!

Gondolkodjatok már egy kicsit.

Teszteld magad! Sorolj fel magadban 5 független és szabad internetes hírportált, napilapot, vagy olyan tv csatornát ahol híradás is van.

Na mennyi lett a birkafaktorod? "

HírTV
EchoTV
m1
m2
DunaTv

:-)

öcsi55 2011.01.15. 17:25:01

@SzöZö: nyugodj bele,mert sokáig így is marad.

orvian 2011.01.15. 17:26:34

@SzöZö: Nézd sokat.
Legalább Te benyalod.

harasztigábor 2011.01.15. 17:40:30

Inkább örüljetek, hogy közben mécsimre visszalépett a zeszdéjeszbe!Nyilván hatott rá, hogy már tünti is van. Támadunk elvtársak, támadunk! Ááááááhháháááá! :D

SzöZö 2011.01.15. 17:49:38

@orvian: "Nézd sokat.
Legalább Te benyalod."

Sajnos 1-2 percnél tovább nem bírom nézni ezeket. De ha talán elfelejtenék gondolkodni és csak hinnék, mint itt sok fidesz fun, akkor talán menne :-)

katoberger 2011.01.15. 17:55:46

Azért az furcsa, hogy az IndexVideó úgy állította be, mintha ez jellegében ugyanolyan tüntetés lenne mint a 2006-os volt: buta emberek hőzöngenek. Igazából ilyen volt: www.mohaonline.hu/eszme/tobb_ezren_tuntettek_szolasszabadsagert_a_kossuth_teren__video
vagy ilyen: www.origo.hu/itthon/20110114-tobb-ezren-tuntetnek-a-sajtoszabadsagert-a-kossuth-teren.html

Ványi Klári 2011.01.15. 17:56:45

" - Mit tartasz fontosabbnak, a szaltószabadságot vagy a sajtószabadságot?
- Egy régi versemre utalsz, a Csak nézem Olga Korbutotra, amelynek eredetileg Szaltószabadság volt a címe. De a cenzúrának már 1975-ben (!) ez igen csak bökte a szemét, és ezért meg kellett változtatnom. A belorusz tornászlány, amikor megcsinálta zseniális szaltóját, szabad ember volt. Most is azt mondom, a szaltószabadság sokkal szebb szó, mint a sajtószabadság. Több benne a költészet.

Nem véletlenül írtam le a szót. Erőssége, hogy nagyon elvonatkoztatás is, ugyanakkor érthető nagyon is konkrét. Furcsamód amikor költőileg elvonatkoztatok, sokkal jobban értik, hogy mit akarok mondani. Úgy látszik, Magyarországon a költők igencsak kiművelték olvasóikat. Én a szaltószabadságot fölöttébb fontosnak tartom. Miért? Ha szaltószabadságunk van, talán még sajtószabadságunk is lehet."

Nagy Gáspár interjú 2004

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 18:11:44

@akkor most mi van?:

Budapest: 15.000 demonstrieren gegen Mediengesetz

15.01.2011 | 11:20 | (DiePresse.com)

Die Teilnehmer der Demonstration bedankten sich mit Applaus für die Solidarität in Österreich, wo vor der ungarischen Botschaft zeitgleich protestiert wurde.

www.diepresse.com/home/politik/aussenpolitik/625582/Budapest_15000-demonstrieren-gegen-Mediengesetz-?from=suche.intern.portal

banurr 2011.01.15. 18:12:47

Pistike jelentkezik az iskolában:
-tantónéni! Képzelje született tíz kiskutyánk és mind FIDESZ-es!
-Ez nagyon szép Pistike, de jövő hónapban jön Orbán Viktor bácsi látogatóba az iskolánkba, ezt Neki mondd el!
Eljön a látogatás napja, Pistikét előretolják:
-Képzelje Viktor bácsi! született tíz kiskutyánk, ebből öt FIDESZ-es!
-Ez nagon szép kisfiam, de mi van a másik öttel?
-Kinyílt a szemük

BKV reszelő 2011.01.15. 18:15:34

"kosúttéren."

Amennyiben ez finom célzás a smítt páll féle helyesírásra, úgy jó, telitalálat! :)

Fánkevő Fáncsi 2011.01.15. 18:41:28

Nagyon jó írás centrifuga :) Komolyan vették LOL szó szerint :) Még a kosútteret is :)

mandro 2011.01.15. 19:44:01

@Tim Pedersen: Ez a "húzzatok haza!", "húzzatok el!" mintha valamikor egy létező párt szlogenje lett volna Márta néni fiának a jóvoltából. Mit nem hallok mostanában a klub rádió hullámhosszán; egy ismerős mély, epeműtött ember hangját, a Kuncogó úrét. T. Pedersen! Olybá tűnik mintha megtaláltad volna a rég nem hallgatott lemezedet. Ja, borzasztóan hamis és cefetül recseg!

mandro 2011.01.15. 20:05:50

@SzöZö: Ugye nem gondolod komolyan, hogy csak a zsidók között vannak értelmiségi hazaárulók!?
Tudom ajánlani Radnóti Miklós: Nem tudhatom című versét (1944. január 17.) Neki minden oka meg lett volna, hogy a haza ellen szóljon, a szülőhazája ellen. Meg lehet nézni a mai "kortárs" művészeket. Megtagadják hazájukat, antiszemitizmust üvöltenek Magyarországon, mert egy aluljáró falára valaki, (No ki?) horogkeresztet festett, bár mindeközben Párizsban zsinagógákat gyújtogatnak, Németországban tombol az idegengyűlölet, Dániában korlátozzák a bevándorlást, és a legelső adandó alkalommal, ha tehetik, ki is toloncolják az idegen bűnözőket, és mégis, Magyarország kerül minden balliberális külföldi média címoldalára egy horogkereszt miatt. Visszatérve a demonstrációkra, ha a médiatörvényben az itthon elmarasztalt paragrafus(ok) megegyezik valamelyik uniós ország médiatörvényében szereplő de az unió részéről nem tiltott paragrafusával, úgy kéretik azon országok ellen is ugyanígy demonstrálni, ha kell, esetleg az unió ellen is, hogy milyen dolog az, hogy még csak nyomást se gyakorol azokra az országokra, akik szintúgy veszélyeztetik a sajtószabadságot!

SzöZö 2011.01.15. 20:16:32

@mandro: "Ugye nem gondolod komolyan, hogy csak a zsidók között vannak értelmiségi hazaárulók!?"

???????

Külön kérdeztem erre rá. A hazaárulózásodra és a (szerintem) zsidózásodra egy korábbi hozzászólásodból.

Honnan veszed, hogy minden része a médiatörvénynek megtalálható más uniós országok hasonló törvényeiben? Úgy gondolom fidesz politikusoktól és őket támogató újságíróktól, általuk felügyelt hírműsorokból.
Tudod néha nézek egy kis hírTv-t, echoTV-t és m1 hiradót is. Szinte szóról szóra ugyan azokat a mondatokat mondják mint te. Jó lenne tudni ki találta ki őket. Esetleg maga a NAGY (hihi) Orbán Viktor? Vagy szócsöve Szíjártó Petike?

tibike3 2011.01.15. 20:30:12

@Várúr: Hú micsoda sziporka. De mondtam hogy szóljál az ápolódnak. Irány vissza alukálni szerencsétlen fülkeforradalmár birka.

Buzzword 2011.01.15. 22:29:43

"A facebook politikai tényező. "

Így van, kérdezd csak meg az NSA-t, mennyire lájkolja, hogy Zuckerberg leveszi a válláról az adatbányászat terheit.
Ja, hogy nem is úgy értettétek, hanem hogy hisztek a Cory Doctorow-féle twitterdemokráciában?
Egyéni szocprobléma. Én pl. annak örülök, hogy nem volt kardlapozás (v.ö. Sztálin elvtárs visszaadta a labdát a gyerekeknek, pedig közéjük is lövethetett volna), az ifjú zapatisták pedig nem államosították senki autóját felgyújtás útján, mint a francúzok szokták.
Hiába, a magyar anarchista jólfésült és illemtudó. Lehet, hogy erről a twitter tehet. Vagy Doctorow.

Várúr 2011.01.15. 22:35:11

@tibike3:
Kis faszfej.... ne akarj velem társalogni.

llipitik 2011.01.16. 01:10:56

Nekem tetszik ez a hangulat-kep!
süti beállítások módosítása