fmx.jpg

 

xmen.jpg

 

meeting.jpg

femx.jpg

epizod.jpg

kreativity.jpg

CIVILKURAZSIJPG.jpg

IMPRESSZUMJPG_1.jpg

VILAGTANITONOIJPG.jpg

NOKAKUTNALJPG.jpg

APUDFIAMJPG.jpg

SZERELEMKUSZOBJPG.jpg

GORDONKONYVJPG.jpg

BESTIARIUMJPG.jpg

DZSUMBUJISTAKJPG.jpg

ORBANNEVICAJPG.jpg

ILLEMKODEXJPG.jpg

 

versvasarnap.jpg



 

Címkefelhő

a (8) afrika (21) afrikai irodalom (17) ágens (16) ajánló (846) alapjövedelem (8) amerikai irodalom (49) angyalkommandó (9) anya kép (8) apple világnézet (5) apud fiam (59) az alapítványról (10) az asszony beleszól (26) a bihari (7) a dajka (5) baba (5) bach máté (12) bajtai andrás (5) baki júlia (6) bak zsuzsa (15) balogh rodrigó (6) bánki éva (11) bán zsófia (11) bárdos deák ágnes (7) becsey zsuzsa (11) bemutatkozó (6) bencsik orsolya (5) beszámoló (68) bitó lászló (14) blog (6) bódis kriszta (116) books (7) borgos anna (10) bozzi vera (6) büky anna (19) bumberák maja (5) centrifuga (802) cigányság (200) civil(szf)éra (157) csapó ida (6) csepregi jános (5) csobánka zsuzsa (5) czapáry veronika (33) czóbel minka (9) deák csillag (29) debreceni boglárka (56) délszláv irodalom (5) depresszió (7) deres kornélia (8) design (11) diszkrimináció (9) divat (30) divatica (32) dokumentumfilm (5) dráma (12) drog (18) dunajcsik mátyás (5) dzsumbujisták (11) egészség (5) együttműködés (24) éjszakai állatkert (16) ekaterina shishkina (6) ekiadó (6) elfriede jelinek (5) énkép (60) eperjesi ágnes (6) epizod (59) erdős virág (9) erőszak (5) esszé (9) evu (9) fábián évi (18) falcsik mari (13) feldmár andrás (7) felhívás (5) feminista irodalomkritika (12) feminizmus (10) femx (102) fenyvesi orsolya (9) festészet (10) fesztivál (77) fff-gender (20) fff gender (248) film (161) filmszemle (17) folyóirat (1868) forgács zsuzsa bruria (26) fotó (98) fotókiállítás (6) gazdaság (7) gender (153) geo kozmosz (5) geréb ágnes (13) gömbhalmaz (10) gordon (14) gordon agáta (240) gubicskó ágnes (8) gyárfás judit (18) gyerekirodalom (7) györe gabriella (75) győrfi kata (5) háború (28) haraszti ágnes (5) heller ágnes (8) hétes (27) hír (77) hit (5) holokauszt (12) icafoci (44) ica i. évad (6) ica ix. évad (14) ica vii. évad (17) ica viii. évad (17) ica x. évad (5) ica xi. félév (9) identitás (5) identitásfenyegetés (16) ifjúsági regény (5) ikeranya (13) illemkódex (65) incesztus (7) interjú (119) intermédia (5) irodalmi centrifuga történet (54) irodalom (626) izsó zita (6) játék (14) jogalkalmazás (22) józsef etella (8) József Etella (5) jumana albajari (6) kalapos éva veronika (6) kamufelhő (5) karafiáth orsolya (6) katerina avgeri (6) katona ágota (5) kecskés éva (11) kemény lili (7) kemény zsófi (6) képregény (24) képzőművészet (214) kiállítás (71) kiss judit ágnes (10) kiss mirella (8) kiss noémi (33) kiss tibor noé (6) kocsis noémi (7) költészet (68) kölüs lajos (31) koncepciós perek (7) koncz orsolya (5) konferencia (8) könyv (12) könyvajánló (138) könyvfesztivál (11) könyvtár (82) környezettudat (16) környezetvédelem (23) kortárs (14) kosáryné réz lola (6) köz élet (231) kritika (10) kultúrakutatás (6) ladik katalin (6) láger-élmény (6) láger élmény (6) lángh júlia (42) láng judit (40) lévai katalin (19) lidman (27) literature (14) ljudmila ulickaja (5) lovas ildikó (5) magdolna negyed (34) magvető (5) magyari andrea (51) mai manó ház (6) majthényi flóra (10) marsovszky magdolna (5) média (32) meeting (46) ménes attila (9) menyhért anna (10) mese (41) mesterházi mónika (6) miklya anna (8) milota (5) mitológia (6) moramee das (6) móricz (28) mozgalom (5) mozi (43) műfordítás (16) műhely (125) murányi zita (27) műterem (11) művészet (15) nagy csilla (15) nagy kata (7) napló (12) néma nővérek (7) nemes z márió (5) németh ványi klári (48) nők iskolája (5) nőtudat (196) novella (6) oktatás (6) önismeret (112) orbánné vica (20) összefogás (106) összefogás mozgalom (51) pályázat (51) palya bea (10) pál dániel levente (5) pénz (12) performansz (5) pintér kitti (5) poem (10) polcz alaine (7) politika (85) pornográfia (5) pride (5) programajánló (417) próza (15) psyché (11) pszichiátria (14) pszichológia (9) push (27) radics viktória (11) rakovszky zsuzsa (13) recenzió (57) reciklika (7) regény (231) reisch éva (8) rólunk (7) sahar ammar (6) sándor bea (5) sapphire (27) sara (27) sara lidman (32) sasa (44) simone de beauvoir (6) soma (7) somogyi aranka (5) sorozat (277) spanyolország (7) spanyol irodalom (12) spiegelmann laura (5) spiritualitás (35) sport (16) sportella (19) szabo evu (13) szabó imola julianna (10) szabó t. anna (9) szalon (31) szécsi magda (35) szegénység (68) szerelem (36) szerelemküszöb (19) szerkesztőség (12) szex (48) színház (94) szocioregény (42) szőcs petra (5) szolidaritás (249) szöllősi mátyás (5) szomjas oázis (12) takács mária (13) takács zsuzsa (7) tanatológia (6) tánc (28) tanulmány (29) tar sándor (9) tatárszentgyörgy (9) telkes margit (7) testkép (89) tilli zsuzsanna (7) tímár magdolna (10) történelem (59) tóth kinga (9) tóth krisztina (13) trauma (123) turi tímea (5) tuszki (15) uhorski k andrás (37) ünnep (31) urbányi eszter (10) utazás (35) várnagy márta (5) város (17) városkép (5) vers (232) versvasárnap (69) vidács anett (14) vidék (33) video (10) világirodalom (104) világ tanítónői (40) virginia woolf (6) weöres sándor (5) wikiwom (143) xman (31) zakia el yamani (6) závada pál (9) zene (96) zilahi anna (5) Összes Címke

Országos médiaösszefogással az önismeretért

2009.04.19. 06:00 | luckylany | Szólj hozzá!

Címkék: ajánló együttműködés folyóirat testkép pályázat szolidaritás köz élet

 


A Médiaunió egy, az elmúlt évben bejelentkező sajtóorgánumok képviselőiből összeállított szervezet, mely éves szinten közel hatmilliárd forintnak megfelelő médiareklámot fordíthat a bárki által beküldhető, a tagok választotta kuratórium szerint a legfontosabbak ítélt témára. E kezdeményezés első megvalósuló eredménye a NINCS DE! RAJTAD IS MÚLIK szlogennel indított 2009-es megakampány, mely az egészségmegőrzés népszerűsítésére fókuszál. Legutóbb a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. csatlakozott. (Új témát április 30-ig lehet jelölni!)


A Médiaunió „NINCS DE!” kampányának célja, hogy valódi tudatformálást érjen el országos szinten: az emberek ismerjék fel egyéni felelősségüket egészségük alakulásában és igyekezzenek változtatni a korábbi, sokunk esetében egészségromboló magatartásukon. A kampány első szakaszának üzenete, hogy a kifogások teszik tönkre egészségünket, életünket. Az egy éven át zajló kampány május végéig tartó felében az emberek saját kifogásaikkal találkozhatnak, „leírhatják” azokat a site-on, hogy később meg tudjanak tőlük szabadulni.





A Médiaunió kifogásgyűjtő akciójához most az FKF Zrt. is csatlakozott. Ők az április 25-én szervezett „Nagy Várostakarítás Napján” akció alatt a budapesti utcákon „kifogásgyűjtő” kukákat és kukásautókat jelentetnek meg, de a kifogások megsemmisítésében is szerepet vállalnak, ezekből ugyanis később az FKF ZRT segítségével energiát termelnek a papír-újrahasznosítással.

„Hisszük, hogy céljaink eléréséhez, a tisztább, egészségesebb környezet megteremtéséhez és fenntartásához alapvető követelmény a környezettudatos magatartás kialakítása és fejlesztése a társadalom legszélesebb köreiben. S miután a tisztaság fél egészség, boldogan csatlakoztunk a Médiaunió egészségkampányához” – mondta Horti Zsófia az FKF Zrt. szóvivője.





A Médiaunió tagjai minden évben új témát szavaznak meg országos kampány keretében népszerűsíteni, s ekképp a társadalmi tudatformálás hatékony eszközévé igyekeznek alakítani a máskor profit-termelésre használt reklámfelületeket. Az egy-egy évre kiválasztott témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozzák fel, ezen túl a Médiaunió koordinálja a professzionális PR-, és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját, igénybe veszi médiatervező-, és vásárló ügynökségek, kutató cégek segítségét is.


A Médiaunió alapítói és tagjai médiumok, felület tulajdonosok, akik felajánlott értékes reklám felületeikkel és tartalommal is támogatják az egész évben zajló, országos kampány létrejöttét. A Médiaunió éves kampányai sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálhatnak: a cél minél több médiumot bevonva, minél szélesebb értelemben egységes, hatékony, társadalmi tudatformáló hatást akarnak elérni. A társadalmi célú kampány témáját minden évben megpályáztatják, bárki tehet javaslatot a szerinte legfontosabb, a társadalom minél szélesebb rétegeit érintő problémára. A példaértékű összefogással születő új szervezetben résztvevők az éves kampánytéma meghatározásában a végső döntést az általuk választott ötfős Kuratóriumra bízzák. A tagok között szerepel többek között a Blikk, az MTV, a HetiVálasz, a Pesti Est, az Origo, a Budapesti7Nap, a Tallózó, a Buci Maci, a Bravo Girl, a Danubius Rádió, a TV2.hu, a Tina, a Viva és a Wan2, a partnerek között a TASZ, a Magyar Vöröskereszt, a Pfizer Gyógyszergyár, a Szonda Ipsos és a Magyar reklámszövetség.

A kuratórium elnöke Schmidt Mária történész, egyetemi oktató, a Terror Háza Múzeum igazgatója, a tagok között szerepel Hankiss Elemér szociológus, egyetemi oktató, számos szakmai díj tulajdonosa, az MTV korábbi elnöke, Kepes András televíziós szerkesztő, független műsorkészítő, főiskolai tanár, számos civil szervezet korábbi Kurátora (pl. A Táncsics-díj Kurátora, a Bátor tábor, Példakép Alapítvány Kurátora, stb.), Novák Péter zenész, színész, táncos, műsorvezető esélyegyenlőségi témában, a Megasztár producere és Rudolf Péter Jászai Mari díjas színész. Az összefogás a pozitív társadalmi változásért alcímmel indított kezdeményezésről további részletek a honlapjukon az alapszabályban olvashatók.



A Médiaunió Kuratóriuma a most futó kampánnyal párhuzamosan várja a 2010-es kampányra vonatkozó pályázatra 2009. március 18-tól április 30-ig civilek és egyének, intézmények és szervezetek jelölt témáit. A témát leadni a Médiaunió Alapítvány megújult honlapján keresztül az adatlap kitöltésével valamint postai úton (Budapest, 1137, Pozsonyi út 43.I.em.1.) lehet!

Újdonság a tavalyi évhez képest, hogy a tavaly jelölt témák idén is versenyben maradnak. A 2008-ban jelölt témák összefoglalója letölthető. A szervezethez tavaly 725 téma-jelölés érkezett civilektől és különböző szervezetektől. A Médiaunió a kuratóriuma idén tavasszal választja ki a 2010-es év – több mint 200 médium által felajánlott, mintegy 6 milliárd forint értékű felületen futó - társadalmi célú kampányának üzenetét.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://centrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr721151510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.