fmx.jpg

 

xmen.jpg

 

meeting.jpg

femx.jpg

epizod.jpg

kreativity.jpg

CIVILKURAZSIJPG.jpg

IMPRESSZUMJPG_1.jpg

VILAGTANITONOIJPG.jpg

NOKAKUTNALJPG.jpg

APUDFIAMJPG.jpg

SZERELEMKUSZOBJPG.jpg

GORDONKONYVJPG.jpg

BESTIARIUMJPG.jpg

DZSUMBUJISTAKJPG.jpg

ORBANNEVICAJPG.jpg

ILLEMKODEXJPG.jpg

 

versvasarnap.jpg



 

Címkefelhő

a (8) afrika (21) afrikai irodalom (17) ágens (16) ajánló (846) alapjövedelem (8) amerikai irodalom (49) angyalkommandó (9) anya kép (8) apple világnézet (5) apud fiam (59) az alapítványról (10) az asszony beleszól (26) a bihari (7) a dajka (5) baba (5) bach máté (12) bajtai andrás (5) baki júlia (6) bak zsuzsa (15) balogh rodrigó (6) bánki éva (11) bán zsófia (11) bárdos deák ágnes (7) becsey zsuzsa (11) bemutatkozó (6) bencsik orsolya (5) beszámoló (68) bitó lászló (14) blog (6) bódis kriszta (116) books (7) borgos anna (10) bozzi vera (6) büky anna (19) bumberák maja (5) centrifuga (802) cigányság (200) civil(szf)éra (157) csapó ida (6) csepregi jános (5) csobánka zsuzsa (5) czapáry veronika (33) czóbel minka (9) deák csillag (29) debreceni boglárka (56) délszláv irodalom (5) depresszió (7) deres kornélia (8) design (11) diszkrimináció (9) divat (30) divatica (32) dokumentumfilm (5) dráma (12) drog (18) dunajcsik mátyás (5) dzsumbujisták (11) egészség (5) együttműködés (24) éjszakai állatkert (16) ekaterina shishkina (6) ekiadó (6) elfriede jelinek (5) énkép (60) eperjesi ágnes (6) epizod (59) erdős virág (9) erőszak (5) esszé (9) evu (9) fábián évi (18) falcsik mari (13) feldmár andrás (7) felhívás (5) feminista irodalomkritika (12) feminizmus (10) femx (102) fenyvesi orsolya (9) festészet (10) fesztivál (77) fff-gender (20) fff gender (248) film (161) filmszemle (17) folyóirat (1868) forgács zsuzsa bruria (26) fotó (98) fotókiállítás (6) gazdaság (7) gender (153) geo kozmosz (5) geréb ágnes (13) gömbhalmaz (10) gordon (14) gordon agáta (240) gubicskó ágnes (8) gyárfás judit (18) gyerekirodalom (7) györe gabriella (75) győrfi kata (5) háború (28) haraszti ágnes (5) heller ágnes (8) hétes (27) hír (77) hit (5) holokauszt (12) icafoci (44) ica i. évad (6) ica ix. évad (14) ica vii. évad (17) ica viii. évad (17) ica x. évad (5) ica xi. félév (9) identitás (5) identitásfenyegetés (16) ifjúsági regény (5) ikeranya (13) illemkódex (65) incesztus (7) interjú (119) intermédia (5) irodalmi centrifuga történet (54) irodalom (626) izsó zita (6) játék (14) jogalkalmazás (22) józsef etella (8) József Etella (5) jumana albajari (6) kalapos éva veronika (6) kamufelhő (5) karafiáth orsolya (6) katerina avgeri (6) katona ágota (5) kecskés éva (11) kemény lili (7) kemény zsófi (6) képregény (24) képzőművészet (214) kiállítás (71) kiss judit ágnes (10) kiss mirella (8) kiss noémi (33) kiss tibor noé (6) kocsis noémi (7) költészet (68) kölüs lajos (31) koncepciós perek (7) koncz orsolya (5) konferencia (8) könyv (12) könyvajánló (138) könyvfesztivál (11) könyvtár (82) környezettudat (16) környezetvédelem (23) kortárs (14) kosáryné réz lola (6) köz élet (231) kritika (10) kultúrakutatás (6) ladik katalin (6) láger-élmény (6) láger élmény (6) lángh júlia (42) láng judit (40) lévai katalin (19) lidman (27) literature (14) ljudmila ulickaja (5) lovas ildikó (5) magdolna negyed (34) magvető (5) magyari andrea (51) mai manó ház (6) majthényi flóra (10) marsovszky magdolna (5) média (32) meeting (46) ménes attila (9) menyhért anna (10) mese (41) mesterházi mónika (6) miklya anna (8) milota (5) mitológia (6) moramee das (6) móricz (28) mozgalom (5) mozi (43) műfordítás (16) műhely (125) murányi zita (27) műterem (11) művészet (15) nagy csilla (15) nagy kata (7) napló (12) néma nővérek (7) nemes z márió (5) németh ványi klári (48) nők iskolája (5) nőtudat (196) novella (6) oktatás (6) önismeret (112) orbánné vica (20) összefogás (106) összefogás mozgalom (51) pályázat (51) palya bea (10) pál dániel levente (5) pénz (12) performansz (5) pintér kitti (5) poem (10) polcz alaine (7) politika (85) pornográfia (5) pride (5) programajánló (417) próza (15) psyché (11) pszichiátria (14) pszichológia (9) push (27) radics viktória (11) rakovszky zsuzsa (13) recenzió (57) reciklika (7) regény (231) reisch éva (8) rólunk (7) sahar ammar (6) sándor bea (5) sapphire (27) sara (27) sara lidman (32) sasa (44) simone de beauvoir (6) soma (7) somogyi aranka (5) sorozat (277) spanyolország (7) spanyol irodalom (12) spiegelmann laura (5) spiritualitás (35) sport (16) sportella (19) szabo evu (13) szabó imola julianna (10) szabó t. anna (9) szalon (31) szécsi magda (35) szegénység (68) szerelem (36) szerelemküszöb (19) szerkesztőség (12) szex (48) színház (94) szocioregény (42) szőcs petra (5) szolidaritás (249) szöllősi mátyás (5) szomjas oázis (12) takács mária (13) takács zsuzsa (7) tanatológia (6) tánc (28) tanulmány (29) tar sándor (9) tatárszentgyörgy (9) telkes margit (7) testkép (89) tilli zsuzsanna (7) tímár magdolna (10) történelem (59) tóth kinga (9) tóth krisztina (13) trauma (123) turi tímea (5) tuszki (15) uhorski k andrás (37) ünnep (31) urbányi eszter (10) utazás (35) várnagy márta (5) város (17) városkép (5) vers (232) versvasárnap (69) vidács anett (14) vidék (33) video (10) világirodalom (104) világ tanítónői (40) virginia woolf (6) weöres sándor (5) wikiwom (143) xman (31) zakia el yamani (6) závada pál (9) zene (96) zilahi anna (5) Összes Címke

Akik a cégeket edzik - az ActionCoachingról

2010.02.12. 10:00 | icentrifuga | 9 komment

Címkék: interjú gazdaság folyóirat györe gabriella köz élet civil(szf)éra actioncoach

"Magyarországon van egy elég álságos és épp ezért rengeteg kockázatot rejtő vélekedés arról, hogyha egy szervezetnek vonzó, közérdeklődésre számot tartó céljai vannak, akkor ab ovo jogosult támogatásra." 

Eszik Zoltánnal, az ActionCoach Magyarország vezetőjével készítettünk interjút, hogy kiderüljön, mit is jelent egy céget edzeni, miben tud segíteni egy coach és mire kell figyelnie egy nonprofit szektorban dolgozó civil szervezetnek.

ICA: Ön az ActionCoach nemzetközi franchise-rendszer tagjaként dolgozik az ActionCoach Magyarországgal. Mikor alakult a cég, mi a céljuk és hányan dolgoznak benne?

Eszik Zoltán: 2008-ban nyitottuk meg az irodát, s az a célunk, hogy rövid időn belül megteremtsük a működés kereteit és feltételeit mintegy harminc coach munkába állásához. A mesterlicence-tulajdonos, mint a jogok képviselője egy kis létszámú irodát működtet, ahol irodavezető, rendezvényszervező és üzletfejlesztési partnerek dolgoznak a fenti cél elérése érdekében.

ICA:  „Az üzleti coach (vállalkozásfejlesztési tanácsadó) szerepe az edzőhöz hasonló, aki versenyzőjét úgy ösztönzi jobb teljesítményre, hogy az edzések során olyan új megoldásokat tanít meg számára, melyekkel az megelőzheti versenytársait. Ahogy edzője irányításával egy sportoló is egyre gyorsabban képes futni, ugyan úgy a coahingot igénybe vevő cégvezetők is egyre hatékonyabbá válnak az értékesítési, marketing, menedzsment, csapatépítés területén” - írja ajánlásként egyik ügyfelük. Tovább fűzve a hasonlatát: mindenki tud futni, s a coach bárkit meg tud tanítani a gyorsabb futásra?

Eszik Zoltán: Természetesen. Az analógia minden árnyalatát fölvállalva: például azt is, hogy futni csak úgy lehet megtanulni, ha valaki használja a lábait… s nincs ez másképp az üzleti világban sem: a mentori program, az ActionCOACH prémiumkategóriás szolgáltatása szokásos módon 12, 14 hónapos folyamatot jelent, mely 90 napos szakaszokra van osztva. Minden szakaszhoz konkrét célok tartoznak, melyeket a coach segítségével maguk az üzletemberek jelölnek ki. A program végrehajtása, a siker érdekében az üzlettulajdonosnak legalább heti öt órát kell „beruháznia” üzletfejlesztésbe. Ez az idő az alapos elemzést követően a legaktuálisabb, a legfontosabb és a legnagyobb megtérülést biztosító területeken szükséges konkrét beavatkozások szisztematikus megvalósításához kell.
S maradva az analógiánál: futás közben el is lehet esni, de ez épp úgy része az edzésnek, mint a bemelegítés, vagy a „mellbedobásos célszalag-átszakítás” gyakorlása. Azaz lehetnek közvetlen megtérülést nem hozó ötletek is  a programban – ne felejtsük, pl. a marketingre költött pénz jelentős része kidobott összeg, csak azt nem tudjuk melyik része. Tehát a javasolt megoldások némelyike működik, némelyike esetleg nem. De ezek tanulságai is erősítik a vállalkozókat.

ICA: Ön a felnőttképzés területéről érkezett a coaching-szolgáltatások területére. Hol lehet a coachingot megtanulni, Ön hogyan ismerkedett meg vele, s mikor, miért döntött úgy, hogy ezt az utat választja (hiszen a felnőttképzés is fellendülő tudományterület)?

Eszik Zoltán: Évtizedek óta foglalkozom szervezetfejlesztéssel és vezetési tanácsadással – kutatói és oktatói munkám mellett – s ennek tapasztalataira alapozódik az a felismerés, amely a coaching irányába terelt: A tréningek eredményeinek tartósságával kapcsolatos kétségek adták a szakmai motivációt. E széles körben alkalmazott felnőttképzési szolgáltatások viselkedésbefolyásoló hatásai még a legalaposabb utógondozás mellett is hamar „lecsengenek”.
Ezzel szemben a saját fejlődéséért tenni kész, az erre irányuló edzésterv összeállításában aktív szerepet fölvállaló üzlet-tulajdonossal maradandó, beépülő, érdemi változtatások érdekében szerződünk coachként. S e partneri kapcsolat az elért célok mentén csak erősödhet. A folyamatos pozitív visszajelzéseknél pedig nincs fontosabb „megtérülési mutató” egy-egy fejlesztő jellegű beavatkozás végig vitele során.

A coach-képesítésemet egyébként a USA-ban szereztem meg, de a coachnak lenni egy soha véget nem érő tanulási folyamatot jelent.

ICA: Mi az, amiben az ActionCoach annyit nyújtott, hogy magyarországi franchise-partnereként kezdett el dolgozni?

 

Eszik Zoltán: Két fontos elemet mindenképp meg említem: első a célpiac területén meglévő versenyelőny, amely a vállalkozásukban még személyes közreműködéssel érintett vállalkozói kört jelenti. Eddig a coachingot leginkább un. executive coaching-ként (csak a nagyvállalati felsővezetők részére elérhető „luxus” szolgáltatásként), vagy un. life coachingként (életvezetési tanácsadóként) ismerték itthon.
(Ha lehet most némi marketinget belopni a beszélgetésbe, szívesen üzennék e helyről is a vállalkozók hozzátartozóinak, hogy módszerünk révén a vállalkozók fokozatosan egyre kevesebbet dolgoznak a vállalkozásukban, mi több, az idejüket épp a vállalkozásukon való munkára kell fordítaniuk mindjobban, tehát a coaching szolgáltatás igénybe vétele révén „vissza tudjuk adni” férjüket – vagy feleségüket – a családnak, a több közösen eltölthető szabadidő lehetőségét kínáljuk. De ez csak egy kis kitérő volt, jelezve, hogy fontos – a konkrét üzleten túli – érték is van ebben a szolgáltatásban.)
A másik ok, amiért az ActionCOACH licence megvásárlása mellett döntöttem, azoknak az előnyöknek a számbavétele volt, amelyek a coaching filozófiájának, módszertanának a kidolgozottságában, kézre álló voltában rejlenek. Könnyen érhető, jól közvetíthető javaslatai a napi munka során olyan támogatással párosulnak, ami igazi örömutazássá teszi a coach munkáját.

ICA: Milyen üzenete van a hazai kis- és középvállalkozások számára, mint képzett coachnak a mostani gazdasági periódusban?

Eszik Zoltán: Lehet, hogy egy kicsit távolinak tűnik a példa, de a Porsche-vel kezdeném. Mielőtt Ferry Porsche nevét híressé tették versenyautói, energiáit az autógyártás megújítására fordította. Munkájának egyik legfontosabb eleme az a felismerés volt, amely az autók alvázát érintette. Olyan alvázat tervezett autói alá, amely a mechanikai lényegét adta azoknak, biztosítva a keretet az erősebb motor megtartásához, a hirtelen gázadás nagyobb igénybe vételének elviseléséhez, a kerekek és az üzemanyag-ellátás biztonságos felfüggesztéséhez.
Porsche mérnökként tisztában volt vele, hogy ezek adják a jó kocsi biztos alapját, legyen szó versenyautóról vagy országúti cirkálóról, vagy egy szimpla Volkswagenről. Az alváz közös – a rászerelt elemek különbözhetnek! Teljesen hasonló a helyzet az üzleti modellek világában is. Ugyanazt az üzleti alvázat használja minden vállalkozás, mérettől és ágazattól függetlenül. Az ActionCOACH évekig tesztelte és értékelte saját tervezésű alvázát és az elért eredmények meggyőzően alátámasztják a fenti kijelentés igazságát.  Függetlenül attól, hogy a tulajdonos egy ultragyors versenykocsit, vagy egy megbízható családi szedánt akar magának építeni, segítségünkkel lehetősége lesz időtálló profitnövelő módszerek birtokába jutni. A cél, hogy a közös munka révén a tényleges piaci körülmények között közvetlenül alkalmazható eszköz-készlettel „felszerszámozva” fogjanak vállalkozásuk fejlesztéséhez.

ICA: Mi a tapasztalata: milyen arányban fordulnak Önökhöz a cégvezető hölgyek és urak?

Eszik Zoltán: Ez után az autós példa után nehéz hitelesen állítanom, hogy a „gyengébb nem” számára is van üzenetünk... Félretéve a tréfát, az üzletépítés egyszerre igényli a női megérzéseket, az un. „finomhangolást”, az elért értékek gondos védelmét; és az új területek meghódításának, a kockázatok fölvállalásának „férfias próbáját”. Az a vízválasztó, hogy kiben mennyire érik meg a felismerés: állítsuk végre olyan növekedési pályára a vállalkozásunkat, amelynek során az eléri a felnőttséget! (Ez alatt azt értve, hogy piaci környezetben profit-termelő módon való működésre lesz képes a tulajdonos személyes közreműködése nélkül!)

ICA: A honlapon találkoztam a Leverage kifejezéssel, ami egy játék neve. Pontosan mi ez a játék és hogyan lehet valaki játékosa?

Eszik Zoltán: Szívesen válaszolok egy idézettel, amit egy – a játékot kipróbáló – üzletasszony, Pap Adrienn, az egyik nagy befektetési tanácsadó konzorcium üzletágvezetője írt a tapasztalatairól: „A LEVERAGE kiváló tanítási eszköz a vállalkozások fejlesztéséhez: lényegre törő, segít a fókuszpontokra koncentrálni. Mint a való életben kihívásokkal, feladatokkal találkozunk és döntési helyzetekkel, hogy hogyan oldjuk meg azokat. A játék megköveteli tőlünk, hogy döntsünk és gyors visszajelzést ad döntéseink következményeiről.
Célja, hogy a játékos hozzon létre egy olyan vállalkozást, amely rendelkezik a megfelelő felépítéssel, a szükséges működőképes rendszerekkel, és a játék végére ez az üzlet váljék önjáróvá, azaz a „tulajdonos” személyes közreműködése nélkül is biztos lábakon álljon. (...) A játékban hibázhatunk és tanulhatunk belőle, ezáltal elkerülhetjük ugyanazokat a hibákat a való életben, továbbá játszva építhetünk a gazdasági válság közepette is személyes közreműködésünk nélküli, stabilan nyereséges vállalkozást.”

ICA: A jószolgálati coachingon civil szerveztek számára teremtenek lehetőséget a szervezet hatékonyságának növelésére, eddigi felépítésük, munkastílusuk és lehetőségeik áttekintésére. Mi a különbség a coach tevékenységében, a tevékenység fókuszpontjaiban egy forprofit és egy nonprofit szervezettel való együttműködés esetében?

Eszik Zoltán: Azt hiszem, több a közös, mint az eltérő jegy, és sokkal több annál, mint általában a jóléti szervezetek vezetői gondolnak, vagy hallani szeretnének. Ezt csak azért tartom fontosnak rögzíteni, mert Magyarországon van egy elég álságos és épp ezért rengeteg kockázatot rejtő vélekedés arról, hogyha egy szervezetnek vonzó, közérdeklődésre számot tartó céljai vannak, akkor ab ovo jogosult támogatásra. Amit ráadásul elég esetlenül „megfejel” még két hazai „unikum”, az egyszázalékos játszma és az európai támogatási csapok megfejésére irányuló törekvés.
Mindkét „modell” rákfenéje, hogy ellene mennek a szerves civil kurázsira alapozó fejlődésnek. S ahelyett, hogy az emberekkel, a polgárokkal, a lehetséges támogatókkal való értékazonosságon és érdekbeszámításon alapuló kommunikációra szoktatnák a szervezeteket, csupa külsődleges és formális megfelelési kényszer mentén menedzselik az életüket!
Ha a döntő különbséget kellene kiemelni, Szakácsi József üzletfejlesztési partnerem megjegyzése nyomán arra hívnám fel a figyelmet, hogy a civil szervezeteknek a forrásbevonás érdekében az általuk kínált szolgáltatások „menedzselése mellett hatékonyan kell működtetniük egy másik mechanizmust is, melynek fókuszában a támogatások megszerzése áll. Ennek során azonban már azt az algoritmust követhetik, amit mi a vállalkozóknak ajánlunk, s civil nyelven ez így hangzik:
Ki tud a szervezet működéséről?, közülük hányan támogatják a szervezetet?, egy-egy támogatási összeg nagysága milyen mértékű? és ezeket a támogatásokat milyen hatékonysággal fordítja a szervezet saját céljai elérésére. S az ez utóbbira adott válaszok alapján egy néhány fokozatból álló fejlődési pályát vázolunk fel, melyre vonatkozóan a menedzsment-team tagjai – partnereink – dönthetnek, mely fokozat elérését tűzik ki célul maguk számára. Ezek a következők:
Működőképesség - “Önálló működésre elegendő teljesítőképességgel rendelkező szervezet létrehozása” – Minden szervezet növekedésében az első lépés annak biztosítása, hogy szolgáltatásai biztos forrásokra támaszkodva működnek, elegendő információval a szükséges döntések meghozatalához. Ez az első szint, ahol a menedzsment „visszaszerzi a kontrollt” a szervezet fölött, s ez a káosz elhárításának a fázisa.
Támogatottság – “Növekedésre képes, forrásbevonó szervezet” Ebben a fokozatban a fő üzenet: „Arccal a marketing felé!”. Ez azt jelenti, hogy azokra a kulcsterületekre koncentrálunk, amelyek révén egyedivé tehetjük, és megkülönböztetett értékké tudjuk formálni az általunk szervezett programot vagy kínált szolgáltatásokat. Széles támogatói körre teszünk szert, akik elkötelezett híveivé válnak programjainknak!
Gazdaságosság – “Hatékonyan működő szervezet” – A harmadik lépcsőfokon minden szinten rendszert viszünk a szervezetbe. ActionCOACH értelmezésben: „Mindig többet, mindig kevesebbel!” Miközben szisztematikusabbá tesszük a rutint, humanizáljuk az elvárásokat. Ezek „önjáró képességének” fokozása erőforrásokat szabadít fel – főleg a menedzsment idejét kíméli – a fontosabb, nagyobb fontosságú tevékenységek számára. Főleg a legfontosabb teljesítménymutatók (Key Performance Indicators, KPIs) meghatározására koncentrálunk. Azokat az értékeket, számokat keressük, amelyek a legpontosabban jelzik, mi is zajlik a szervezetnél, s milyen távolságra vagyunk kitűzött céljainktól.
Csapatmunkára alapozott – “Hatékonyan működő szervezet, – a győztes csapat megalkotásán munkálkodunk, amibe a közös célok iránt elkötelezett határozott vezetés, a játékszabályok ismerete, és az a fajta tudatosság értendő bele, amely segít, hogy mindenki tisztában legyen vele, mi a szerepe, mit mikor kell tennie a kitűzött tervek elérése érdekében. A csapatépítés a kockázatvállalást támogató légkör megteremtését is elősegíti, azzal együtt, hogy mindenki részvételét 100 %-on tartja.
Összehangolt  – “Szabadság” –  A szervezeten belüli szinergia megteremtésével elérjük, hogy a maximumot lehessen kihozni a szervezetből, olyan szinten járunk, ahol már sikerül a kínált szolgáltatásokból, vagy más kapcsolt tevékenységből folyamatos szétosztható bevételt kihozni biztos alapokon. Ezen a szinten mindenki a megfelelő pozícióban a megfelelő tevékenységet folytatja, hogy az elért masszív eredmények birtokában a menedzsment tényleg a stratégiai kérdésekre fókuszálhasson.
Eredményes – A lehetőség a partnereink előtt, hogy módjuk legyen megszerzett tapasztalataikat más szervezetek felépítésében és sikerre vitelében, vagy újabb fontos szolgáltatások megteremtése érdekében kamatoztatni.
A nonprofit kampányunkban érintett, támogatott szervezetek között szinte minden stációra találhatunk példát, persze egyik partnerszervezet sem elégíti ki komplett módon az adott lépcsőfokhoz tartozó minőségi ismérveket. De épp ettől válik izgalmassá a közös munka, melyből mi coachok legalább annyit profitálunk, mint a szervezetek vezetői.

ICA: Milyen szolgáltatásokat nyújt az ActionCoach, ezek milyen időintervallumot fognak át és milyen eredményeket értek el eddig az üzletfeleikkel?

Eszik Zoltán: A szolgáltatási portfóliónk összeállításában az a megfontolás vezetett bennünket, hogy a vállalkozásfejlesztés coaching igénybe vételével egy jelentős kulturális váltás a kisvállalkozások vezetőinek a körében, és erre nem minden üzlettulajdonos kész egyből. Számukra tehát lehetővé tesszük, hogy fokról-fokra haladjanak a saját tempójukban. Ezt a célt szolgálják ingyenes workshopjaink, csoportos coaching-alkalmaink, mint például a 90 napos tervezői műhely, vagy az Igazgató Tanács kisvállalkozásoknak című programunk, szemináriumaink. A mentori program – mint azt fentebb említettem - jellegzetesen legalább egy évig tartó program. Ebből fakad, hogy klienseink eredményeiről még nincs túl sok érdemleges információnk.

ICA: Ön, mint jogtulajdonos, milyen eredményekkel lenne elégedett az elkövetkező egy-két évben?

Eszik Zoltán: A magyar piac, – ahol a vállalkozások 60 %-ában a tulajdonosok személyes részvételével folyik a munka – ideális terep az ActionCOACH számára.  Az üzletfejlesztési támogatási igény növekedése a vállalkozói kedv bővülésével erős korrelációt mutat, s annak érdekében, hogy az elkövetkező időszakban ez a szolgáltatás tényleg elérhetővé váljon a szektor számára, legalább 15 – 20 coach aktív tevékenységére lesz szükség! 

***

(Az ActionCoach jószolgálati coaching nevű, ingyenes szolgáltatása keretében más szervezetekkel együtt az Interkulturális és Irodalmi Centrifuga Alapítvány is részesül az üzleti coaching civil szervezetek számára átalakított, gyorsított, csoportos szolgáltatásában.) 

Györe Gabriella


A bejegyzés trackback címe:

https://centrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr661745406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stikasz_1 2010.02.12. 17:27:10

WTF?
"Ha lehet most némi marketinget belopni a beszélgetésbe..."
Az egész az, vazz...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.02.12. 17:52:40

ez egy MLM cég, és a weboldalán toboroz coachokat...nagyon komolynak tűnik...:-) ekkora kibaszott reklámot az index címlapjára tenni azért elég kemény szerintem...vagyis....őőőő gusztustalan? igen. ez a jó szó. legalább nem alákérdeztek volna hogy úgy tünjön vagy nem tudom...gáááááz. hét nem értitiek kedves reklámozók hogy az emberek utálják ha kilóg a lóláb??

Sátán meg a Jocó 2010.02.12. 17:56:21

A cégvezetők mindig is imádták a pénzt szórni mindenféle trendi baromságra, mint ez itt, hogy felvágjanak vele a konkurrens cég hasonló szintű managerei előtt pl. az évenkénti szakmai konferenciák alkalmával.

Ez a faszi egy élő bullshit-generátor, nagyon jól nyomja.
Szívesen leülnék vele sörözni és elbeszélgetni arról, hogy mit érezhet belül, amikor ezt a managerek lelkesen megveszik tőle ezt a sok baromságot, aranyárban, ő meg mosolyog, otthon meg halálra röhögi magát :)))

dargai.d 2010.02.12. 19:36:37

Pure BS. A gyötrelmesen hosszú(nak tűnő) interjút végigolvasva meg kell állapítanom, hogy az egész egy irtózatos süketelés. Nesze semmi, fogd meg jól.
Ami ennél szomorúbb, megfelelő "hálózatépítés", azaz a megfelelő emberek behúzása esetén a pénzes felsővezetők könyörögni fognak, hogy mielőbb rájuk szánja az idejét egy BS-generátor "coach" ettől a cégtől és örömmel fogják átutalni a sokszázezres tiszteletdíjat.
Mert ma ez a trendi.:((

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.12. 20:14:06

Kócsoljunk egy jót:) Röviden, mindenki okosabb nálad:) És fizess...

Láng Judit2 2010.02.16. 17:30:50

Sztem tök jó, hogy az ICA tájékoztat olyan kérdésekről is, amik tök hasznosak lehetnek.
csók mindenkinek, j

szikes 2010.02.21. 23:19:34

Kedves Sátán meg Jocó! Ha sörözni online nem is nagyon lehet, azért szíves invitállak a blogoldalamra:
actioncoach-versenyelny-coaching.blogspot.com/2010/02/orszagismerteto-web2.html
Zoltán
WTF Hungary

Sátán meg a Jocó 2010.02.22. 11:20:13

@szikes: "WTF Hungary"?! :DDD

ugye tudod, mit jelent? :D