A Godot Filmklub első alkalommal február elsején este nyolctól jelentkezik, a helyszín a Godot galéria (1075 Bp Madách Imre utca 8.).
"Ha ellátogatsz, részese lehetsz egy őrült száguldásnak három bomba nővel Russ Meyer rendezésében. A film után Petrik Natasa tart előadást, s elmondhatod, mit gondolsz Te a filmről."
Russ Meyer, teljes nevén Russell Albion Meyer 1922 márciusában született és 2004-ig élt amerikai rendező, producer, forgatókönyvíró, fényképész, szerkesztő és színész. A kaliforniai San Leonardo szülötte, apja német bevvándorló volt, aki rendőrtisztként dolgozott, de családját nem sokkal fia születése után elhagyta, így sosem volt kapcsolatuk. Anyja a fiú 14 éves korában megvált a jeggyűrűjétől, hogy annak árából szerezze meg az első kameráját: ezzel rengeteg amatőr filmet forgatott.
A II. világháború alatt operatőrként szolgált, itt kötött barátságai későbbi karrierjére is hatással voltak, munkatársait hívta később készült filmjeihez társként. A Patton című 1971-es filmben láthatóak ekkori felvételei. Leszerelése után ipari filmeket készített, mainstream filmek fotográfusaként tűnt fel és a Playboy első fotósainak egyike volt - az általa fotózott Playboy-lányok közül választotta első feleségét is, Eve Meyert, akivel 1955-ben házasodtak össze. A naturizmus akkor meghonosodó forradalmának jegyében készült első humoros filmje, a The Immoral Mr. Teas 1959-ben. 24,000 dollárba került, s 1,000,000 dollárt hozott végül független forgalmazásban, így nem volt gondja arra, miből forgassa következő filmjeit. A nudista filmek királyaként emlegették. A következő évtizedben közel húsz filmet forgatott, mindegyiket a humor, a nagymellű sztárjelöltek és az össz-amerikai lazaság jellemezte. Ezek közül a leghíresebben a Faster, Pussycat! Kill! Kill! (1965) és a Vixen! (1968) lettek. Russ Meyer igazi szerző volt: ő maga írta, rendezte, szerkesztette, fényképezte és forgalmazta a filmjeit, melyekből jelentős vagyonra tett szert. A főbb szerepekre olyan színésznőket invitált, mint Shari Eubank vagy Cynthia Myers, akik kitűntek különleges szépségükkel - ez nem jellemezte a korabeli független filmeseket.