fmx.jpg

 

xmen.jpg

 

meeting.jpg

femx.jpg

epizod.jpg

kreativity.jpg

CIVILKURAZSIJPG.jpg

IMPRESSZUMJPG_1.jpg

VILAGTANITONOIJPG.jpg

NOKAKUTNALJPG.jpg

APUDFIAMJPG.jpg

SZERELEMKUSZOBJPG.jpg

GORDONKONYVJPG.jpg

BESTIARIUMJPG.jpg

DZSUMBUJISTAKJPG.jpg

ORBANNEVICAJPG.jpg

ILLEMKODEXJPG.jpg

 

versvasarnap.jpg



 

Címkefelhő

a (8) afrika (21) afrikai irodalom (17) ágens (16) ajánló (846) alapjövedelem (8) amerikai irodalom (49) angyalkommandó (9) anya kép (8) apple világnézet (5) apud fiam (59) az alapítványról (10) az asszony beleszól (26) a bihari (7) a dajka (5) baba (5) bach máté (12) bajtai andrás (5) baki júlia (6) bak zsuzsa (15) balogh rodrigó (6) bánki éva (11) bán zsófia (11) bárdos deák ágnes (7) becsey zsuzsa (11) bemutatkozó (6) bencsik orsolya (5) beszámoló (68) bitó lászló (14) blog (6) bódis kriszta (116) books (7) borgos anna (10) bozzi vera (6) büky anna (19) bumberák maja (5) centrifuga (802) cigányság (200) civil(szf)éra (157) csapó ida (6) csepregi jános (5) csobánka zsuzsa (5) czapáry veronika (33) czóbel minka (9) deák csillag (29) debreceni boglárka (56) délszláv irodalom (5) depresszió (7) deres kornélia (8) design (11) diszkrimináció (9) divat (30) divatica (32) dokumentumfilm (5) dráma (12) drog (18) dunajcsik mátyás (5) dzsumbujisták (11) egészség (5) együttműködés (24) éjszakai állatkert (16) ekaterina shishkina (6) ekiadó (6) elfriede jelinek (5) énkép (60) eperjesi ágnes (6) epizod (59) erdős virág (9) erőszak (5) esszé (9) evu (9) fábián évi (18) falcsik mari (13) feldmár andrás (7) felhívás (5) feminista irodalomkritika (12) feminizmus (10) femx (102) fenyvesi orsolya (9) festészet (10) fesztivál (77) fff-gender (20) fff gender (248) film (161) filmszemle (17) folyóirat (1868) forgács zsuzsa bruria (26) fotó (98) fotókiállítás (6) gazdaság (7) gender (153) geo kozmosz (5) geréb ágnes (13) gömbhalmaz (10) gordon (14) gordon agáta (240) gubicskó ágnes (8) gyárfás judit (18) gyerekirodalom (7) györe gabriella (75) győrfi kata (5) háború (28) haraszti ágnes (5) heller ágnes (8) hétes (27) hír (77) hit (5) holokauszt (12) icafoci (44) ica i. évad (6) ica ix. évad (14) ica vii. évad (17) ica viii. évad (17) ica x. évad (5) ica xi. félév (9) identitás (5) identitásfenyegetés (16) ifjúsági regény (5) ikeranya (13) illemkódex (65) incesztus (7) interjú (119) intermédia (5) irodalmi centrifuga történet (54) irodalom (626) izsó zita (6) játék (14) jogalkalmazás (22) józsef etella (8) József Etella (5) jumana albajari (6) kalapos éva veronika (6) kamufelhő (5) karafiáth orsolya (6) katerina avgeri (6) katona ágota (5) kecskés éva (11) kemény lili (7) kemény zsófi (6) képregény (24) képzőművészet (214) kiállítás (71) kiss judit ágnes (10) kiss mirella (8) kiss noémi (33) kiss tibor noé (6) kocsis noémi (7) költészet (68) kölüs lajos (31) koncepciós perek (7) koncz orsolya (5) konferencia (8) könyv (12) könyvajánló (138) könyvfesztivál (11) könyvtár (82) környezettudat (16) környezetvédelem (23) kortárs (14) kosáryné réz lola (6) köz élet (231) kritika (10) kultúrakutatás (6) ladik katalin (6) láger-élmény (6) láger élmény (6) lángh júlia (42) láng judit (40) lévai katalin (19) lidman (27) literature (14) ljudmila ulickaja (5) lovas ildikó (5) magdolna negyed (34) magvető (5) magyari andrea (51) mai manó ház (6) majthényi flóra (10) marsovszky magdolna (5) média (32) meeting (46) ménes attila (9) menyhért anna (10) mese (41) mesterházi mónika (6) miklya anna (8) milota (5) mitológia (6) moramee das (6) móricz (28) mozgalom (5) mozi (43) műfordítás (16) műhely (125) murányi zita (27) műterem (11) művészet (15) nagy csilla (15) nagy kata (7) napló (12) néma nővérek (7) nemes z márió (5) németh ványi klári (48) nők iskolája (5) nőtudat (196) novella (6) oktatás (6) önismeret (112) orbánné vica (20) összefogás (106) összefogás mozgalom (51) pályázat (51) palya bea (10) pál dániel levente (5) pénz (12) performansz (5) pintér kitti (5) poem (10) polcz alaine (7) politika (85) pornográfia (5) pride (5) programajánló (417) próza (15) psyché (11) pszichiátria (14) pszichológia (9) push (27) radics viktória (11) rakovszky zsuzsa (13) recenzió (57) reciklika (7) regény (231) reisch éva (8) rólunk (7) sahar ammar (6) sándor bea (5) sapphire (27) sara (27) sara lidman (32) sasa (44) simone de beauvoir (6) soma (7) somogyi aranka (5) sorozat (277) spanyolország (7) spanyol irodalom (12) spiegelmann laura (5) spiritualitás (35) sport (16) sportella (19) szabo evu (13) szabó imola julianna (10) szabó t. anna (9) szalon (31) szécsi magda (35) szegénység (68) szerelem (36) szerelemküszöb (19) szerkesztőség (12) szex (48) színház (94) szocioregény (42) szőcs petra (5) szolidaritás (249) szöllősi mátyás (5) szomjas oázis (12) takács mária (13) takács zsuzsa (7) tanatológia (6) tánc (28) tanulmány (29) tar sándor (9) tatárszentgyörgy (9) telkes margit (7) testkép (89) tilli zsuzsanna (7) tímár magdolna (10) történelem (59) tóth kinga (9) tóth krisztina (13) trauma (123) turi tímea (5) tuszki (15) uhorski k andrás (37) ünnep (31) urbányi eszter (10) utazás (35) várnagy márta (5) város (17) városkép (5) vers (232) versvasárnap (69) vidács anett (14) vidék (33) video (10) világirodalom (104) világ tanítónői (40) virginia woolf (6) weöres sándor (5) wikiwom (143) xman (31) zakia el yamani (6) závada pál (9) zene (96) zilahi anna (5) Összes Címke

Lájk-bűn a Facebookon

2011.06.16. 08:58 | icentrifuga | 113 komment

Címkék: folyóirat bódis kriszta gordon agáta irodalmi centrifuga történet

Nyílt válasz Bódis Kriszta nyílt levelére  

Kedves Kriszta, hetek óta töprengek, mit válaszoljak 1-2. nyílt leveledre, amely ma is a facebook oldaladon olvasható nyilvánosan, és meglepi azokat, akik a kevés hatékony női együttműködés példájaként ismerték közös munkánkat és barátságunkat.

Ez a leveled náci szimpátiával vádol engem és a Centrifuga online napilapot, továbbá azzal, hogy a Centrifuga facebook oldaláról lájkoltam a kurucinfo facebook oldalát.

Kuratóriumi ülést tartottunk, amelyen természetesen ez is téma volt. Mind levélben mind személyesen bocsánatot kértem a félremagyarázható gesztusért, hogy egy like segítségével a kuruc olvasói felé is terjeszteni próbáltam néhány közéleti szöveget a Centrifugából. Megértettem, hogy rossz érzést okoztam azoknak, akiket megvezetett a lájkolás rosszhiszemű reklámozása és értelmezése, a lájkot visszavontam. 

A leveled arról is tanúskodik, hogy személyesen nem használod a facebookot, és nem olvasod a Centrifugát sem, így történhetett, hogy félreértettél illetve túlreagáltál egy „lájkot”.  Az is lehet, hogy szándékosan félrevezettek, te pedig elmulasztottad a körültekintő tájékozódást ebben az ügyben, az egyetlenben, amihez a Centrifugával kapcsolatban hosszú ideje nyilvánosan hozzászóltál.

Leveledben egymásnak ellentmondó követeléseket fogalmaztál meg: indítsak másik blogot, azonnal lemondasz, szűnjön meg a Centrifuga, adjam át a belépőkódokat, ne jelenjen meg több írás a blogon, haladéktalanul közöljük nyílt leveled. Ez a sok követelés picit lebénított és gondolkodóba ejtett. Időt és segítséget kaptunk ahhoz, hogy újragondoljuk mindezt.

Úgy érzem, nehéz tovább lépnünk, ha nem ismered el, hogy a leveled több ponton olyan vádakat fogalmaz meg, amik nem igazak. Arra kérlek, hogy bizonyítsad vagy vonjad vissza ezeket az állításokat: 

"...Egy olyan alapítvány kurátora és egy olyan lap alapítója vagyok, amely szélső jobboldali lappal összeölelkezve nem tesz mást, mint szélső jobboldali értékek és súlyosan diszkrimináló, rasszista véleményeket támogat és szeret..." 

Biztosan tudom, hogy a Centrifuga négyezer bejegyzése között nincsen olyan, amelyik megvalósítaná, amit írsz róla. Ellenben több ezer olyan cikket találsz, amely a Centrifuga civil és női elköteleződését bizonyítja. 

Leveled ma is olvasható a facebook oldaladon, és úgy tűnik, nem értetted meg, hogy több kárt okoz, mint ami ellen szólott. Kriszta, hosszú évekig dolgoztunk együtt, sokáig minden közös munkánk eredményes, szép és tanulságos volt, majd éveken át bizalommal, intrika és irigység nélkül követtük egymás útjait.

Köszönöm neked, ha el tudod ismerni az érveim igazságát.

 Gordon Agáta

Bódis Kriszta nyílt levele:

"Kedves Agáta, Tisztelt kuratórium és szerkesztőség, Kedves Anna!

... 

Megértésteket megköszönve kérlek arra benneteket, hogy fontoljátok meg a Kurucos ügyet. 

Az általam végzett társadalmi munka és ember jogi aktivitás szempontjából vállalhatatlan, hogy egy olyan alapítvány kurátora és egy olyan lap alapítója vagyok, amely szélső jobboldali lappal összeölelkezve nem tesz mást, mint szélső jobboldali értékek és súlyosan diszkrimináló, rasszista véleményeket támogat és szeret.

 

Kérem az Alapítókat, és a kuratóriumot, hogy fontolják meg, ebben az esetben mi a helyes lépés.

Kérem továbbá a lemondásom elfogadását.

Köszönettel: Bódis Kriszta kuratóriumi elnök"

http://www.facebook.com/note.php?note_id=214335981930024 


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://centrifuga.blog.hu/api/trackback/id/tr842988238

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ízlésrendőrség razziája a szerkesztőségben 2011.12.10. 14:35:47

Bár eddig azt hittük, hogy az ízlésrendőrség rémálma csupán az ATV, drága jó Bolgár úr és a balliberális média hecckampánya, ma bebizonyosodott számunkra, hogy a rémalom valódi, mint ahogyan a félelem és reszketés is, de nem Las Vegasban, hanem az Elva...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hz 2011.06.16. 19:02:13

vihar a biliben...

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.16. 19:04:37

Szia Agáta!

Örülök, hogy közzé tetted a leveled. Nagyon felháborított, mikor valaki, aki téged személyesen is megkereshetett volna és tisztázhatta volna azt, amit ő nem ért a gesztusaidból, és szándékaidból, ismételten és nyilvánosan képtelenségekkel vádolt meg téged a facebookon. Mivel nem keresett meg téged, holott megtehette volna, hiszen ismer téged, és mivel nem állt szándékában a nyilvánvaló félreértéseket veletek személyesen tisztázni, ahogy ismerősök, barátok között szokás, ezért gesztusát színháznak, és képmutatásnak tartom.

Én érdekes módon azonnal megértettem, hogy mi a szándékod, még ha én magam képtelen is lettem volna a lájkolásra, vagy a kommunikációra, viszont értékelem azt, ha valaki képesnek érzi magát a kommunikálásra a szélsőséges erőkkel. Ők sincsenek egy tömbből faragva, sokan közülük csak csapódnak, közösségi élményre várnak, valójában mindennél fontosabb volna, hogy legyenek olyanok közöttünk, akik felvállalják a kommunikációt velük!

Mindenki gondoljon arra, hogy mi történt akkor, amikor az ellenséges háborús árkokban ücsörgök elkezdtek átszólni egymásnak, elkezdtek beszélni egymással a felsőbb utasítás és tiltás ellenére. Kiderült, hogy az ellenség nem is szörny, és az ellenségeskedés szítása mesterséges (nyilvánvaló ostoba hatalmi célokat szolgál, egyesek uralkodni vágyását), és sokkal több közös van sorsukban, mint ellentét.

Mindenkihez:
Agátával sok fontos értéket hoztunk létre! Az Éjszakai állatkertnél bábaszerkesztőként napi szintű lelki elsőségelyt nyújtott nekem, aki a kötet (és a sorozat) anyaszerkesztője vagyok, és kicsit talán kényszeresen a munka minden fázisát magamra vettem. Agáta lelki támaszára nagy szükségem volt, mivel egy kicsit tökéletesség-mániás vagyok, és túl sokat vállaltam magamra... túl sok szerzővel.

Aki annyi fontos értéket hoz maga léte, és annyi más értékes dolog létrehozásában segít másoknak, mint Agáta, az megérdemli, hogy a gesztusait kicsit nyitottabban, megértőbben szemléljük, és leüljünk vele tisztázni, ha valamit nem értünk, vagy valamivel gondban vagyunk. És ne ultimátumokat írjunk neki, hanem meggyőzzük, ha úgy gondoljuk vele szemben igazunk van!

is 2011.06.16. 19:24:05

ennyil(!!) infobo Agotanak adom a ket pontot. de kivanom, hogy sikeruljon megoldani a dolgot ilyen szintu itelkezes nelkul.

seahawks 2011.06.16. 19:26:44

kurucot lájkolni ciki...és undorító...

Pszt! 2011.06.16. 19:59:07

kurucot lájkolni ősi román szokás!

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.06.16. 20:32:05

Agátát lájkolom +1-gyel.

Örüljetek, ha ez a hisztis p***a lemond.

873ujr3rk 2011.06.16. 20:35:23

kurucinfot lájkolni. irodalmi centrifugát szerkeszteni ?
nyílt levelet fogalmazni, arra válaszolni ?
mekkora failkupac már ez a hely ?
rég nevettem ilyen jót, köszi.

azallamenvagyok 2011.06.16. 20:45:56

BK eddig sem tűnt hitelesnek, mint "felvilágosult gondolkodó", most legalább igazolva van a sejtés:S abba már nem is merek belegondolni, hogy az ilyen hiszti mögött mi rejtőzhet

kedves Agáta, le a kalappal, ne adjátok fel a gondolkodást valami zavaros, érzelem (vagy egoizmus) által vezérelt vallásháború elvárásaiért:)

legeslegujabbkor 2011.06.16. 20:47:35

Az egy dolog, hogy valaki facebookon mond le a kuratóriumi elnökségéről, de te is egy blogon írod le a válaszod. Ez nem tudom, mennyivel jobb megoldás.

sprenczl 2011.06.16. 20:58:33

A fészbúk: di-hi-hi-hi hiszlááááájk...

Waldorf Rolandó 2011.06.16. 21:49:43

Bódis a kuruc olvasói nélkül szeretné letudni problémáját azokkal, akiket ő szélsőjobbnak nevez

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.06.16. 22:35:42

@"the dragon": te kretén, legalább vendégségben viselkednél illedelmesen

és néznél, mielőtt...: www.litera.hu/files/kepek/upload/2008-10/szepirok_04.jpg
(Gordon Agáta, Györe Gabi és Bódis Kriszta
ICAnézőben)

Pestia 2011.06.16. 22:50:29

Az egyéb vitátok pont nem érdekel, de ismeretterjesztés ide vagy oda, én biztos letiltanám azt a kollegámat aki a szervezetem oldaláról kurucot lájkol. Kurucinfo, mi jut eszedbe róla? Tényleg nem tudom, hogy lehet ezt rosszhiszeműen értelmezni. És ja rossz érzést okoztál a nőknek a romáknak a zsidóknak a melegeknek és sorolhatnám tovább. Nekem is.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.16. 22:57:09

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Na, te Eric Claptonba oltott Tom Lantos, most az egyszer jó szolgálatott tettél...

Az ajánlat visszavonva!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.16. 23:03:39

@oázis:

Ez az Éjszakai állatkert nagyon mozgatja a fantáziám... Főleg, hogy még "bábaszerkesztője" is volt! Nem biztos, hogy el is olvasom, de ha megfilmesítik, remélem ebben is Ben Stiller játssza majd a főszerepet!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.16. 23:08:04

@Pestia:

A kolléga alapította ezt az oldalt. Aki ismeri a facebookot, az tudja, hogy a like annyit tesz, hogy attól kezdve a like-olt oldal látja mindazt a tartalmat, amit te csinálsz. Igaz, a Te hírfolyamodba is bekerülnek az ő hírei. Nagyon sok barátom like-ol különböző politikusokat a legkülönbözőbb oldalakról, mert őket érdekli, hogy mi történik az illető oldalán, és ha kitesznek valami friss hírt, akkor ő azt látni fogja.

Én nem jelölök politikusokat elvből a facebookon, nem akarok velük foglalkozni, de nem ítélem el azokat helyből, akik ilyen vagy olyan, akár hozzájuk képest ellentétes oldalon álló személyeket jelölnek. Lehet, hogy viccből csinálják, lehet hogy komolyan, de semmiképpen sem azért, mert alapjáraton egyetértenek, hanem mert érdekli őket a tartalom. Ha valaki nyomon szeretné követni, hogy mi történik akár egy szélsőséges tartalmakat kirakó oldalt, vagy azt szeretné, hogy onnan lássák, hogy ő mit csinál, ez még nem alap az elítélésére.

Alap erre akkor volna, ha olyan dolgokat jelentene ki, olyan dolgokat állítana, amelyből az tűnhet ki, hogy ő maga is vallja a szélsőséges eszméket. Én ilyesmiről nem tudok Agátánál.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.16. 23:24:34

@oázis:

Szűzanya segíts meg!

Én aranyos kis rókamangusztákra, meg vörös macskamedvékre számítottam, itt meg csak valami photoshoppal öregített Gryllus Dorka mutogatja a csoffadt melleit...

Szerintem őrült vagy. A szüleid tudják egyáltalán, hogy mivel foglalatoskodsz?

Behajtó70 2011.06.16. 23:31:13

Kedves Agavé!

Erről a vihar-a-biliben.ről csak a Brian élete egyik jelenete jut eszembe, amikor Mathias kimondja, hogy Jehova, s ezt istenkáromlásnak véve meg akarják kövezni.

Ezt fajta ál-szimpátiakeltést, ál-sértődéses katyvaszt Monthyék kb 40 éve meglátták és meg is filmesítették.

Az idő haladt, de ezeket a hivatásos ál-sértődőket még mindig újratermeli a társadalom...sajnos. Talán egyszer majd kikopnak.

Addigis, itt a link a film leírt jelenetére: www.youtube.com/watch?v=OiIFx2lAAf8

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.06.16. 23:56:04

@oázis: Kedves Zsuzsa!

"Aki ismeri a facebookot, az tudja, hogy a like annyit tesz, hogy attól kezdve a like-olt oldal látja mindazt a tartalmat, amit te csinálsz."

Én ismerem a facebookot, használom is (még pénzt is keresek rajta:) - de te ezek szerint nem.

Szívesen segítek.
(az árban megegyezünk)

Pestia 2011.06.16. 23:57:06

@oázis: Direkt írtam, hogy az egyéb körülménykekel nem foglalkozom, nyilván van sok oka sok mindennek. A kuruclájkolásról mondtam el a nézőpontomat, az érzéseimet.
Kösz a tájékoztatót. Ismerem a fészbukot, és több oldalt adminolok, ahol a szervezet jellegétől függően lájkolok vagy nemlájkolok. Az ICA szellemiségébe (azon kevés alapján amit eddig gondoltam róla) számomra nem fért bele egy emblematikusan kirekesztő oldal lájkolása. Ha azt mondjátok, hogy de, simán... akkor azt szomorúan tudomásul veszem.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 00:05:14

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

gratulálok!

tudok, amit tudok, a kicsike pénzecskémet a számlák fizetésére kívánom fordítani...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.06.17. 00:07:18

@oázis: bocs

Ettől függetlenül a citált szöveg nem igaz.

Az árban pedig nem egyezünk meg, ok.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 00:12:56

@Pestia:

Mire te beléptél a történetbe a lájkolás rég vissza lett vonva, ennek ellenére, nem gondolom, hogy Agáta megvádolása mindenféle abszurd dologgal, korrekt. Aki ismeri őt, az tudja, hogy mi sem áll távolabb tőle, mint a megkérdőjelezett eszmék.

A likeolás jelen esetben nem egyetértést vagy szeretést fejezett ki, a likeolás sok funkciós a facebookon, nem feltétlenül azt jelenti, hogy az adott likeolók "szeretik" az adott oldalt, hanem azt jelenti, hogy a likeoló ott hozzászólhat, tartalmakat, linkeket tud kirakni a "like"-olt oldalra, ezáltal meghívja az oda látogatókat a saját oldalára, hogy új tartalmakkal tudjanak megismerkedni, és így szélesítsék ismereteiket...

2011.06.17. 00:21:16

gittegylet es... paran milyen jol leirtak...

a modoros bolcsesz p*knal rohogtem el magamat es fejeztem be a commentek olvasasat. komolyan, hogy kerul ez a cimlapra..?

felejtsuk el ezt a blogot kuratoriumostul (LOL!!), agatastul, tarisznyastul. e.

ergerberger 2011.06.17. 00:22:28

Kurucot lájkolni olyan, mint halott nőre maszturbálni.
Először talán jó ötletnek tűnik, később kielégít, de a jó ízlésű nézőkből rosszallást válthat ki.

Démonmac1 2011.06.17. 00:37:54

Ez egy minősített Stockholm-szindróma..más nem lehet, épeszű ember nem nyom likeot egy olyan oldalra, amelynek őshonos látogatóil simán agyonvernék, ha összefutnának, egy bizonyos felvonuláson..;)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 00:39:57

@Peter__Blau:

akiknek semmi érdekes nem jut eszébe semmiről, azok gondolkozás helyett előszeretettel használják a szánalmas szót..

Pestia 2011.06.17. 00:41:45

@oázis: Elmesélheted még párszor, hogy működik az, amit tudok, hogy hogy működik. Értem az agyammal amit mondasz, csak a gyomrom fordul ki. Esetleg még jelöljétek be a Jobbikot is, ott is biztos hasznos, ha szélesítik az ismereteiket.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 00:50:21

@Pestia:

Nem figyelsz.

Mire ez a levél megszületett, Agáta már rég vissza vonta a lájkot. Én pedig, mint azt leírtam, sohasem lájkolnék ilyen oldalt.

Agáta módszereiről lehet beszélgetni, de őt magát, illetve gondolkozását, állásfoglalásait azonosítani a kérdéses oldallal szimplán félrevezető.

AvgDvl 2011.06.17. 00:58:22

Regisztráció nélkül láthatatlan fészbúkos contentet linkelni ősi román szokás. Nincs hozzáférésem és nem is lesz.

Nyílt levélben reagálni egy lájkra, felháborodni, kuratóriumot összehívni, rugózni rajta napokig, vádaskodni oda-vissza, vérkomolyan venni magunkat, a kurucot, meg ezt az egész webkettes fospunepát ... vicces.

Ha a kuruc nem a hatalom megosztó eszköze lenne, már rég lekapcsolták volna.
Persze majd ettől a mondattól sajtóközleményben határolódok el.

Pestia 2011.06.17. 01:29:31

@oázis: Nem arról van szó, hogy most fent van-e és ki nyomta meg a gombot. Hanem arról, hogy olyan hagyományokkal és értékrenddel rendelkező szervezet, mint az ICA lájkolhat-e kurucinfot. Mert ez történt. Szerintem nem, szerintetek meg igen. Megbeszéltük.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.06.17. 01:32:15

jól van gyerekek, látom, ráértek.

Styxx 2011.06.17. 01:43:21

Mi a baja Bódis Krisztának Gordon Agáta kurucinfó lájkolásával?
Hisz az csupán az intertextualitás egy sajátos módja.

Mint ahogyan Bódis Kriszta is Artista című regényének néhány részlete kísértetiesen hasonlít Sinkáné Sinka Rita Kővirág című művére. Bódis Kriszta kifejtette, hogy az átemelt szövegrészek új értéket teremtenek. A Kővirág szerzőnője szerint viszont Bódis Kriszta egy jó nagy plágiumpert érdemelne.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 01:56:52

@Pestia:

Demagógiából, szemellenzősdiből, gondolkozás nélküli ítélkezésből ötös!

Tehát tartalmat nem vizsgálunk, a cselekedet értelmét, szándékát nem vizsgáljuk, csak nyomjuk az elítélő bélyegzőt gondolkozás nélkül.

Ezen az alapon a barátaim nagy részét törölnöm kellene a facebookról, mert rettenetes politikusokat lájkoltak, részben hogy értesüljenek arról, mi történik az adott oldalon, részben, hogy kommentálhassák az oldalt.

Ezt még hányszor kell leírnom? Aki ismeri Agátát, annak eszébe sem jut olyasmit tulajdonítani a cselekedetének, ami egy képtelenség, önmagában vett ellentmondás.

Szerintem itt be is fejezhetjük ezt a "nemdialógot", mert téged abszolút értelemben nem érdekel az értelme annak, amit ide leírok, csak az átléphetetlen határvonalak gondolkozás nélküli húzása-vonása.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 02:00:38

@Styxx:

Hát, ja. És nekem volt mindez a legkínosabb, égett a pofám, hisz az Éjszakai állatkertben éppen azért raktam össze nagy munkával a jegyzeteket, hogy új időszámítást kezdjünk és példát mutassunk hogyan kell IDÉZNI MÁSOKTÓL, hogy kell kitenni az idézőjelet, és feltüntetni a szerzőket, műveket!

Ehhez képest a lájkolás körüli hűhó egy konkrét műbalhé.

brazileiro 2011.06.17. 02:40:46

Az igazság az, hogy az Index címoldáról keveredtem ide, semmit nem tudok a vita szereplőiről, könnyen lehet, hogy az a jó kislány, akit csípőből elítélnék és az a rossz, akit nem.

De: annyiban segítenék, hogy az internet és a facebook használóinak 99 százaléka leszar mindeféle intertextualitást. A lájkolás a fészbúkon azt jelenti, amit a szó maga: tetszésnyilvánítást. És nem ismerem ezt a blogot sem, de: könyörgöm, komolyan az volt a szándékod, hogy "egy like segítségével a kuruc olvasói felé is terjeszteni próbáltam néhány közéleti szöveget"? Mit reméltél? Hogy elsírják magukat és tisztességes demokratákká válnak? Vagy ez nem volt szempont?

Kurucinfót nem lájkolunk. Pont. Aki kuricinfót lájkol, az vagy náci vagy hülye.

Komoly, hogy erről vita folyik?

(ettől persze a kicsit sok nyílt levelet írogató hölggyel lehetnek más problémák, de akkor tessék azt mondani. A kurucinfó lájkolásáért meg égő pofával bocsánatot kérni. Mert az vállalhatatlan)

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2011.06.17. 06:08:35

De sok idejük van egyeseknek! Mennének el kapálni, akkor nem törnék a fejüket ennyi ostobaságon!
Tudjuk, hogy a kapálás a világbékét is megteremti.

Peter__Blau 2011.06.17. 06:12:15

@oázis: Megsértettem a női önérzetedet? Jajj de sajnálom, nőj fel.

kajajegy 2011.06.17. 07:41:52

A facebook néha csak bajba kever

odabasz.org/?p=2533

31/48 2011.06.17. 08:19:10

Te jó ég, gondolatbűnt követtek el. Hogy lehet hogy még nem vonult ki az antifasiszta kommandó és akasztották fel Agátát az első lámpaoszlopra, mert lájkolni merészelte a kurucinfot?

Amúgy a kurucinfo sem rosszabb, mint a Népszava vagy a Magyar Hírlap. Mindegyik fröcsögéssel és uszítással pótolja azt aminek a professzionalizmus terén híján maradt.

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.17. 08:28:59

Azért engem érdekelne (na jó, valójában nem), hogy mi maradt ki ebből a történetből.
Gondolom, pusztán egy "lájk" miatt nem íródott volna meg az az iromány, kellett lenni valami másnak (pl. személyes konfliktusnak, egyébnek) a háttérben.
Mert ha csak az a faszbúkos klittyentés a gond, azt gondolom, megbeszélték volna egymás közt, oszt jónapot.

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.17. 08:31:44

@31/48: ostoba vagy, ha ezt komolyan gondolod (ja... esetleg szalonnáci a második mondatod alapján)
Kurucék rendre törvényt, személyiségi jogokat sértenek, uszítanak.
MH csak az utóbbit követi el, némi mocskolódással vegyítve.
A Népszaváról szinte semmi infóm, hosszú évek óta, de kötve hiszem, hogy ha kicsit is hű maradt az őséhez, akkor megengedne magának bármi olyasmit, amivel vádolod őket. Ja, hogy nem szeretik a nácikat és ennek hangot is adnak és te ezt uszításként éled meg? Szar lehet neked...

Pestia 2011.06.17. 08:42:19

@oázis: Ez lehet a különbség talán, hogy én elvekről, értékekről beszélek általában, személyekről függetlenül. És nem azt mondom, hogy direkt gonosz cselekedet történt, hanem azt hogy ostoba és átgondolatlan tett volt a kuruclájk. Amit az egyszerű visszakozás helyett tetéztek az ismeretterjesztős kognitív disszonancia redukcióval.

csárli hárper 2011.06.17. 08:50:52

hú de izgi...
nyílt válasz lesz a nyílt válaszra amit a nyílt levélre válaszoltak?

fészbúk, lúzerek játszótere...

Brukk 2011.06.17. 08:51:03

"...a Centrifuga facebook oldaláról lájkoltam a kurucinfó facebook oldalát..kuratóriumi ülést tartottunk, ahol természetesen (!) ez is téma volt..."
Anyám! Komolyan, mint a Zsebtévében a Cicavízió.

Times New Roman 2011.06.17. 08:53:29

@Pestia: egyszerűen egy frusztrált hülye vagy, kb. egy 16 éves argumentációs szintjén (jáj, lájkolta azt a hülye pattanásos buta Rozit a féészbúkon), idióta az, aki két mondatnál többre méltat téged.

Times New Roman 2011.06.17. 08:59:12

én nő vagyok, és magam is művelek egy tudományt, és közelről látom, hogy gendertémval fertőzött frusztrált "irodalmár" nőtársaim mit művelnek... szégyen és gyalázat, mély ostobaság, csoda, hogy senki sem veszi komolyan őket?
amúgy ebből a buliban az Agáta a legértelmesebb, talán felfogja, hogy a kurucus srácok között talán mág vannak menthetők, megszelidíthetőek, és róluk nem szabad lemondani, a személyes dac, a fellengzős kivagyiság kedvéért; ergo kontaktust kell teremteni velük

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:16:13

@Peter__Blau:

hát lehet, hogy a saját magad női önérzetét megsértetted, de neked lövésed sincs az enyémről, így hiába is próbálnád sértegetni..

meg most már le is nyelheted.

45665746 2011.06.17. 09:18:30

brazileiro 2011.06.17. 02:40:46

"És nem ismerem ezt a blogot sem, de: könyörgöm, komolyan az volt a szándékod, hogy "egy like segítségével a kuruc olvasói felé is terjeszteni próbáltam néhány közéleti szöveget"? Mit reméltél? Hogy elsírják magukat és tisztességes demokratákká válnak? Vagy ez nem volt szempont?

Kurucinfót nem lájkolunk. Pont. Aki kuricinfót lájkol, az vagy náci vagy hülye. "

Te vagy a genderőrültek többet tettél le az asztaltra mint Ungváry Krisztián? Mert ő ÍR ÉS KOMMENTEL is a kurucra és ettől nem lett se náci se hülye! :D

kuruc.info/r/6/80311/

Paranoid barom vagy sajnos, írass alá hűségesküket mint a 22-es csapdájában.

Peter__Blau 2011.06.17. 09:19:07

@oázis: Ugye elhiszed nekem, hogy nem is nagyon érdekel az egész vergődésed? Viccesnek találtam az alaphelyzetet, azt nem igazán tudom téged ez miben zavart meg a kis életed folyásában, de biztos van valami nagy problémád ami ide vezetett. A te dolgod, engem nem nagyon érdekel. Béke veled :-)

45665746 2011.06.17. 09:19:10

@Pestia: te sem vagy egy zseni :)

45665746 2011.06.17. 09:23:05

@Démonmac1: ez nem így van! A legtöbben a kurucolvasók közül unatkozó idősek akik érettségivel vagy több diplomával képzettséget nem igénylő munkákba vannak kényszerítve. Én is csak néztem amikor megláttam a szomszéd 50 kilós apukáját kommentelni :)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:29:42

@Caravallo:

én boldogan mennék kapálni, csak kellene hozzá földecske, meg kapa és lóvé, hogy a kapálás közben megéljek, mert ugye a kapálásból nem lehet...

Sárga Király 2011.06.17. 09:31:02

Ha egy személyes lájk miatt szétesik a szerkesztőség, akkor annyit is ért. Teljesen mindegy, hogy a hullamosók szövetsége, kurucinfo vagy egyéb - az ember azt jelöl be, amit akar, és ehhez senkinek nincs köze, erről (is) szól az internet. Akinek ez nem tetszik, az alapítson print folyóiratot, ott lehet ellenőrizni, hogy ki a mi kutyánk kölyke.

Bódis Kriszta pedig végre kijöhetne a cigánysorról, és megnézhetné, hogy a szomszéd utcában hogyan gondolkodnak, mit éreznek az emberek. Magától senki nem lesz véresszájú szélsőjobbos - a kurucinfósok sem egy mocsárból bújtak elő, kifejlett nacionalistaként; kell ehhez néhány rossz tapasztalat ( betörés, terménylopás, fenyegetés vagy bántalmazás) is. Az emberek többsége ahhoz az oldalhoz fordul szimpátiával, ahonnan létbiztonságot, nyugalmat, erőt remél. Amit- valljuk be - az LMP és feminista mozgalom nem fog nyújtani nekik.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:31:11

@Caravallo:

én boldogan mennék kapálni, csak kellene hozzá földecske, meg kapa és lóvé, hogy a kapálás közben megéljek, mert ugye a kapálásból nem lehet...

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:32:21

@Peter__Blau:

ha nem érdekellek, akkor ne foglalkozz velem, különben félreérthető lesz a velem való foglalkozásod..

csárli hárper 2011.06.17. 09:35:23

@oázis: a válasz a válasz válaszára gondolsz vagy a fészbúkra?

lehet hogy most a fészbúk nagyon trendi meg menő, megosztani meg lájkolni, de nézz körül jobban és látni fogod miről beszélek, akik ennyire beleélik magukat valami nincs rendben az életükkel, lelkükkel, látom a munkatársaimon mennyire szánalmas dolog, minden faszságot lájkolnak mert a barinője meg a pasija már lájkolta, azt se tudja miről van szó, de lájkol mer' az olyan trendi, egy év és lecseng az egész, de nyugi jön majd valami más marhaság ami trendi lesz és menő....

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:37:44

@Caravallo:

látod ugye a fotóm? 12 éves korom óta kapálok és imádom, de megélni belőle sajnos nem tudok. Az egyik legjobb barátnőm, amikor épp nincs kapáló szezon, akkor attól boldog, hogy nemsokára eljön a tavasz és lehet újra kapálni...

Peter__Blau 2011.06.17. 09:39:55

@oázis: Nem igaz, hogy nem tudod abbahagyni :-) Nem én írtam neked, te szólítottál meg, bocs ha reagálok, felénk úgy tanították, hogy illik :-) Voltaképpen nem te nem érdekelsz, mert lehetsz egy érdekes ember, hanem ez a vergődés amit itt mutatsz egy annyi kis megjegyzésre, hogy viccesnek találja valaki, hogy egy facebookos likeolásból ekkora problémát kreálnak. És nem csak én találtam viccesnek, hanem ezer másik is. Jó lenne ha csak ennyi gondja lenne a világnak :-) Szerintem túl komolyan veszed ezeket a véleményeket és olyan dologért vagy megsértve vagy megbántva (látszólag) ami még egy mosolyt vagy dörmögést sem igazán érdemel. De mondtam, ennek biztosan oka van, de azt csak te tudod és csak te tudsz rajta segíteni. Én írtam, hogy béke veled, te ennek ellenére mégis baszogatsz és nem bírod ki újabb beszólás nélkül :-) Ennek is oka van :-) Nem véletlenül írtam, hogy nőj fel egy picit és vedd könnyedebben a dolgokat, főleg a neten. Szerintem szólj be megint, ha attól jobban leszel :-)

hobbihilda 2011.06.17. 09:43:58

Mielőtt elmenne a beszélgetés személyeskedő irányba, néhány pontot szükséges tisztázni.
1. Gordon Agáta az Irodalmi Centrifuga fb oldaláról küldte a lájkot, nem a saját neve alól. Ezzel az Irodalmi Centrifuga összes szerzőjének nevében cselekedett, ill. azt a látszatot keltette, mintha konszenzus eredménye lenne a Kuruc lájkolása.
2. Elsőre hozzá fordultam, pontosabban az Irodalmi Centrifuga fb oldalán tettem fel a kérdést, miért lájkolja ICA a Kuruc oldalát.
3. Válasz helyett, Gordon Agáta napokig törölte az újra és újra feltett kérdésemet, majd minősíthetetlen hangnemben válaszolt.
4. Bódis Kriszta minderről semmit sem tudott, mert az Ózd melletti Hétes telepen dogozott.
5. Gordon Agáta nem csak a Kurucot lájkolta, mintegy kölcsönös felületet biztosítva a párbeszédhez (megfogalmazása szerint). Birtokomban van annak a lájknak a fotója, ahol G.A. az Irodalmi Centrifuga nevében tetszikeli Pörzse Sándor parlamenti gyűlöletbeszédét, Alföldi Róbert, a Nemzeti Színház igazgatója ellen.
6. G. A. azóta törölt az ismerősei közül, és az Irodalmi Centrifuga fb oldaláról, hogy ne tudjak hangot adni az ellenvéleményemnek.
7. G. A. többszöri kérés ellenére sem tette fel az ICA oldalára, Bódis Kriszta levelét, nem adta meg az Irodalmi Centrifuga kuratóriumi elnökének a bloghoz való belépő kódokat, és most azt hányja B.K. szemére, miért tette fel az eseményekre született nyílt levelét a fb oldalára.
8. Mindezek hiteles dokumentációja a birtokomban van.

tisztelettel
Lovas Nagy Anna

Caravallo · http://nimfoman.blog.hu 2011.06.17. 09:44:16

Kedves Oázis! Hozzászólásom ironikus hangvételével enyhíteni próbáltam az itt meglévő feszültségen. A lényeg nem a kapálás fizikai valóságában rejtekezik, hanem az implicit mondanivalón: feleslegesek ezek a viták pro és kontra, mindenki úgyis azt csinákl, amit akar. De utalhatok komolyabb megfogalmazásra is: "Nincs a világon jó, se rossz, a gondolat teszi azzá." /Shakespeare/

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:45:10

@Peter__Blau:

kettőnk közül te vergődsz, ráadásul egyre hosszasabban..

Peter__Blau 2011.06.17. 09:50:50

@oázis: Figyelj, nőj fel, légy jobb ember, nem nehéz, béke veled.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.17. 09:52:31

@Caravallo:

Shakespeare nyakló nélkül tulajdonított ki szövegeket más szerzőktől, a Shakespeare (lándzsarázó) tulajdonképpen kisajátított és összeolvasztott szövegek szerzőinek összefoglaló neve.

45665746 2011.06.17. 09:53:54

@hobbihilda: értelmes-egészséges pszichéjű emberben ezek a kérdések nem merülnek fel.

A kommenisták keresték folyvást paranoid módon a belső ellenséget. Ha jó ember lennél akkor a jó, pozitív motivációt kerested volna ebben a tettben. Ez a vita téged minősít, mint szűk látókörű, gyenge önismerettel rendelkező embert.

rezeg a léc 2011.06.17. 09:55:09

@hobbihilda:

Nyakló nélkül szereted kavarni a szart, provokálni, aztán pereskedni. Leülhetsz, egyes!

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.17. 10:14:57

@hobbihilda: na valami ilyesmire tippeltem.

@45665746: életemben nem hallottam arról az alakról, de aki a tetves oldalatokra megy kommentelni, az a szememben minden, csak nem ember.

45665746 2011.06.17. 10:26:56

@al kotmány aláiro álamfö: ezzel ne dicsekedjél!

"Ungváry Rudolf, az OSZK tudományos főmunkatársa és Monspart Éva újságíró gyermeke.1984-1988 között a II. Rákóczi Ferenc Gimnáziumban tanult, majd 1989-ben felvették az ELTE BTK német-történelem szakára. „A miskolci Egyetemi Diákparlament története 1956-ban” című pályaművével elnyerte a Magyar Történészhallgatók Egyesülete által kiírt pályázatot és az Országos Tudományos Diákkörök konferenciájának első díját. 1991 és 1994 között az ELTE BTK tudományos ösztöndíjasa, 1993-94-ben köztársasági ösztöndíjas volt. 1993-ban német ösztöndíjjal Freiburgban tanult és kutatott a freiburgi Katonai Levéltárban, valamint a koblenzi Szövetségi Levéltárban. 1995-ben jeles eredménnyel államvizsgázott történelem szakon. A Budapest 1944-45-ös ostromát feldolgozó doktori disszertációja könyv alakban is megjelent és nagy sikert aratott, hat magyar, négy német, két angol és két amerikai kiadást élt meg. 1998-ban (jeles eredménnyel) doktorált. Érdeklődési és kutatási területe a 20. század politikai és hadtörténete, ezen belül is kiemelten az állambiztonság."

Várható volt, hogy a hozzád hasonló bunkók nem fogják ismerni ;)

Paranoid voltod abból is kiderül, hogy a mi oldalunkról beszélsz, pedig nincs is közöm a kuruchoz. A nol-tól sem lettem még büdöskomcsi, csak az ellenoldal agymosott barmainak szemében. Te csak egy kis náci vagy, egy kirekesztő ávósnyilas gyilkosivadék :D

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.17. 11:14:25

@45665746: na igen. Csak egy seggfej szalonnáci vagy te is. Nincs közöd a kuruchoz te kis senkiházi? Leszarom. Nem vagy különb náluk. Ez nem paranoia kérdése, elég elolvasni a behányásaidat.

Egy totálisan érdektelen könyv szerzőcskéjét meg miért is kellene ismernem? A történelem egyébként is a hazugság tudománya. (nem is tudom ki mondta: "Kevés dolog változik oly gyorsan, mint a történelem")
Szóval csak magadat égeted a fasságaiddal. :D

fidesz = házmesterek pártja 2011.06.17. 11:18:19

@45665746: hm...mellesleg nem tudom, édesanyád melyik nyilasnak lehetett a ku-rvája, de úgy tűnik, szifiliszes lehetett az illető... :D
---------------------------------------------------------------------------
"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet! "

"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra! "

Az ezeket elkövető is a farkára húzhatná a saját kur-vaanyját...

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 11:26:27

jajjhhhh... könyörgök, kommenteljetek még, hatalmasakat röhögök a sok buta hisztis libán!

imádom a női blogokat!!!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 11:32:45

@hobbihilda:

annuska, látom az életed tele van komoly problémákkal

....ppffffmőőőőhehehheeehee

háááááhááááh

brőőőőőőheheheeeeeee

amúgy engem is kitörölnek meg kitiltanak az itteni puncik, tök cukrok!

ez ilyen női szokás: ha nem tetszik valami, vagy ellentmond, akkor futty! kitöröljük, volt nincs!

de ripsz-ropsz, csinálok új accountot!

nyeeeheheheee...

Reklámszatyor 2011.06.17. 17:05:12

Arról miért nem beszél senki, hogy olyan, hogy ICA egyáltalán létezik-e még? Számomra az érdemi része gyakorlatilag megszűnt amióta nincsenek estek a Centrálban.Amióta B.K. nem vesz benne részt , a színvonal a nulla felé tendál.Van ez a blog, nagyjából önkéntes munkával összedobva, a szerkesztői ( ezt is megkérdőjelezem, inkább adminisztrátori feladatnak nevezném) kb. félóra lehet naponta?, az írások is főleg honor nélkül, az egész egy nagy KAMU, semmi másról nem szól már mint a lehetséges pályázati pénzek kiszivattyúzásáról.Agáta fék nélküli füves agymenéseinek ( József Etella, Orbánné Vica meg a hasonló idióta f.szságok) terjesztésére nem lenne elég egy saját blog? Amihez nem kell közpénz.Nem lehetne ennek valahogy gátat szabni? Mert amióta nincs B.K. úgy látom teljesen elszabadult a pokol. A régi ICÁ-t akarom vissza, vagy szűnjön meg, mert ez szégyen és gyalázat.

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.17. 19:22:03

Kedves Szatyor,
örömmel vesszük, hogy jó szívvel emlékezel Györe Gabira, aki valóban meghatározó szerkesztője volt a blog első két évének, amiben sajnálatunkra már akkor sem vett részt Bódis Kriszta.

Gordon Agáta és új médiumai, József Etella vagy Orbánné Vica karakteres szerzői a 21.század kortárs irodalmának, de nem kötelező olvasni..:)

Felhívom a figyelmed Magyari Andrea írói és szerkesztői munkájára, esetleg olvastál már tőle a Világ Tanítónői rovatból?

De az se baj, ha hanyagolod a Centrifugát, Szatyor, vásárolj máshol.

A blog elszámolása a közhasznú jelentésünkben olvasható: elofolyoirat.blog.hu/2005/03/01/mi_az_irodalmi_centrifuga

rezeg a léc 2011.06.17. 19:42:03

@Reklámszatyor:

Kedves ma született reklámszatyor!

Gusztustalan a pucsításod valakinek, aki szereti, ha mások végzik el a munkát, és ő felveheti érte az elismerést. Ezt rendszeresen műveli és nem csak az ICÁsokkal, meg a Tűsarkasokkal. Ez az ő általános morálja. Mások munkájának kisajátítása, saját név alatti feltüntetése neki mindennapi gyakorlat.

Amikor meg dolog volna, eltűnik a fedélzetről.

Amúgy, aminek meg kell szűnnie az nyilván meg fog. De nem azért mert te itt magadat csapkodva kavarod a műkakit, és nyalsz.

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.17. 20:51:26

Kedves kommentelők a Centrifugában,
felhívom a fegyelmeteket, hogy a "nyílt válasz" nem támadja Bódis Krisztát, ICA szerkesztősége pedig őszintén elismeri Kriszta írói, filmes, hétesi és közszereplői munkáját. Bódis Kriszta neve alatt a blogon 118 bejegyzésben olvashattok a tevékenységeiről, közöltük Ő és tanítványai szövegeit, hírt adtunk estjeiről, programjairól, iskolájáról és módszeréről.
Mi sem természetesebb.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:08:45

@rezeg a léc:

nana, nana! bár a 2010-es jelentés még nincs közzétéve, de az eddigiek alapján 3 misi lett elköltve erre a lapra évente az adóforintjainkból, és én ragaszkodom egyik legkedvencebb szórakozásomhoz!

tessék csak hölgyek kommentelni,ez jobb mint hofi!

... hazudtam váháháááá!!!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:16:17

@icentrifuga:

igen! és bódis krisztának most volt szülinapja!
éljen bódis kriszta!

megjegyzem, teljesen egyetértek az és 2003. május 23-i cikkével!

nyeeeheheheee!

Reklámszatyor 2011.06.17. 21:33:33

Kíváncsian várom a 2010 évi közhasznúsági jelentést.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:51:55

@Reklámszatyor:

hát ideje volna!

én speciel tövig rágom a körmömet, hogy mi lett a B/II-ben szereplő 2 ezer forintos követeléssel!

és vajon mekkora lesz az ÉCS?

szörnyű ez a sok kérdőjel ...

Reklámszatyor 2011.06.17. 22:03:43

@icentrifuga: Györe Gabi nagyon unalmas (bocs) , Magyari Andi elég jó. Mégis kevés. Pukkan az egész lefelé. Divatica??? Atyaég!!! Gáz :-( Egyre csak lejjebb és lejjebb...

Nem igaz, hogy nem az van, ami van, hanem az van, amit mondasz, hogy van.

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.17. 23:38:50

@Reklámszatyor: ne haragudj, de ennek így nem sok értelme van. Először kiabálsz, hogy vissza a régi blogot, mert azt Bódis Kriszta milyen jól írta. Aztán kiderül, hogy Györe Gabi írta, mire közlöd, hogy ő unalmas. Ha jól értem, akkor régen csak azért tetszett az ICA, mert azt hitted, hogy Bódis Kriszta írja? Építő jellegű kritikádat szívesen fogadjuk, de először talán gondold át, mit is akarsz valójában. Azon kívül persze, hogy szűnjön meg azonnal az ICA, lehetőleg most már visszamenőleg is:)

45665746 2011.06.18. 09:28:11

@al kotmány aláiro álamfö: :D
Azt hiszed ezekkel megsértettél? Az anyám még gyerekként megtanított, hogy az anyázók ostoba, primitív véglények akikkel nem kell törődni. A bicskás paraszt, iskolázatlan cigány szintje az anyázás, ennyit tudsz :)

Rajtam nincs fogás, idiótákat alázok de megütni nem tudnak :D

Reklámszatyor 2011.06.18. 10:09:56

@icentrifuga: igen, tényleg félreérthető volt amit írtam, nem a régi blog után kiabáltam. Nekem egyáltalán nem hiányzik ez a blog, a Centrifuga estek viszont annál inkább. Nekem az jelentette AZ ICÁ-t, azt követelem vissza! Az esteket amiket B.K. közösen vezetett G.A-val.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.18. 10:40:02

Ajánlom olvasásra Györe Gabi Altató című írását, mely A szív kutyája című könyvünk (lányok és apák) záródarabja,Én magam utoljára egy nagyon kellemes ICA-n vettem részt a Pilvaxban

elofolyoirat.blog.hu/2010/12/06/szivkutyacentrifuga_a_pilvaxban#more2490124

ahol a Kitakart Psyché sorozat könyveiről beszélgettünk: A szív kutyája, a Dzsungel a szívben, a Szomjas oázis és az Éjszakai állatkert című kötetekről. lásd a tartalomjegyzékeket:

A SZÍV KUTYÁJA TARTALOMJEGYZÉKE mindenamino.blog.hu/2011/02/18/dzsungel_a_szivben_tartalomjegyzeke

DZSUNGEL A SZÍVBEN TARTALOMJEGYZÉKE mindenamino.blog.hu/2011/02/18/dzsungel_a_szivben_tartalomjegyzeke

A SZOMJAS OÁZIS TARTALOMJEGYZÉKE
szomjasoazis.blog.hu/2007/07/19/a_szomjas_oazis_tartalomjegyzeke

ÉJSZAKAI ÁLLATKERT TARTALOMJEGYZÉKE:
szomjasoazis.blog.hu/2007/06/16/ejszakai_allatkert_antologia_a_noi_szexualitasrol_a_kitakart_psyche_sorozat_elso_kotete_1

Reklámszatyor 2011.06.19. 10:07:42

@oázis:
Köszönöm az ajánlókat.
Továbbra is az a véleményem,hogy Orbánné V, és József Etella féle "parasztvakításra" nincs szükség az Icán, lelkes önkéntesek ingyen vagy nevetséges éhbérért sokkal színvonalasabb, tartalmasabb írásokat produkálnak, miközben éves szinten több-millió forint folyik át az alapítványon.

hobbihilda 2011.06.19. 10:57:25

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=209318279110872&set=a.209214182454615.52869.100000981050858&type=1&theater

A Kuruc lájkolásának hasznáról.

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.19. 11:54:52

Kedves Hobbi,
felőlünk annyit bújod a kurucot, amennyit akarod,
de megkérünk, ne reklámozd a továbbiakban a centrifugán. Köszönjük ha megérted a kérésünket.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.06.19. 12:07:19

@icentrifuga:

Pont ugyanerre gondoltam! Hogy először patáliát csap a lájkolásért, utána meg itt reklámozza őket! Mondtam már az elején, hogy műbalhé az egész.

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.19. 12:18:14

oázis:
kedves hobbija van..:)

reklámszatyor:
úgy tűnik, szatyor, parányit elvakult vagy,
ezer szerencse, hogy ezt nem iCa okozza.

Rokonszenves a lelkes önkéntes szerkesztői vénád,
indíts egy blogot a tehetséges Tanítványoknak,
mi sem egyszerűbb.
A sikerültebb szövegeket készséggel ajánljuk majd mi is.

hobbihilda 2011.06.19. 14:11:16

Az álszentség tündöklése. A demagógia ünnepe. Úgy tűnik frissíteni kell az emlékezetet, G. A. próbált "párbeszédbe" elegyedni az ICA fb oldaláról.. Mennyire feleslegesen? Döntsék el az olvasók.
Ha G. A. felvállalta volna a Pride-ot (amit nem tett), akkor élőben is javasoltam volna, menjen be a szélsőségesek közé, és talpig ideológiával felvértezve "térítse" őket jobb belátásra.

Pokróc 2011.06.19. 17:58:35

Úgy látom a hobbi-bajkeverő-uszító asszonyság kezd fáradni, és már saját magát se tudja követni.

Amit művel ezen a blogon és az fb-n az nyilvánvalóan kimagyarázhatatlan. Először botrányozik, hogy valaki olvasottá akarja tenni ezt a blogot, a maga sajátos eszközeivel, utána ahelyett, hogy megbeszélné a blogot készítő barátaival, hogy neki ez a módszer problematikus, inkább "kirakatperbe fog" - amiből látszik, hogy a saját szereplése, exhibicionizmusa fontosabb, mint a felmerült kérdések - majd a kritikus honlapról linkeket tesz fel ide, magyarul reklámozza az általa állítólag elítélt blogot.

Hát ideje lenne megpróbálni megkülönböztetni a fülét a farkától az asszonyságnak.

üdv,

A boldog vég kft.

Reklámszatyor 2011.06.20. 17:07:57

@Pokróc: Pontosan ez történt. Először közvetlenü ICA lett megkérdezve. Sajnos napokon keresztül nemhogy válasz nem érkezett, az egyre kényelmetlenebbé váló kérdés törölve lett, nyomon követtem a fb-on.
Sokan vártuk a választ, hiába !
Hozzátenném még a történelmi hűség kedvéért, hogy ICA szerkesztőségéből többen is távoztak "elvi-ideológiai" okokból. Tehát lehet "kirakatpernek" bagatellizálni a dolgot, attól az még nem lesz az, sokkal súlyosabb a helyzet.Azok az emberek akik kiléptek a szerkesztőségből, már hetekkel ezelőtt jelezték, hogy baj van...

icentrifuga · http://centrifuga.blog.hu 2011.06.20. 18:39:40

@Reklámszatyor: a szerkesztőségből egyetlen ember távozott,aki egyébként munkatárs volt, nem szerkesztő. azt mondta, ő a szombat című lapban is publikál, így nem kívánja, hogy a neve belekerüljön ebbe az ügybe. a szerkesztőség többi tagjának a heti üléseken sohasem jelezte, hogy bármi problémája lenne. távozását csak levélben közölte, ezek után kiderült, hogy közösen dolgoznak
valamin azzal az emberrel, aki az egész fb-ügyet annyira fontosnak érezte kirobbantani.mindenki más még megvan. nem tudom, honnan szerzed az információkat, de nem igazán felel meg a valóságnak.

Pokróc 2011.06.20. 18:44:10

@Reklámszatyor:

Szerkesztőségek mennek, szerkesztőségek jönnek, emberek összejönnek, szétválnak.

Én inkább úgy látom, hogy egyesek a már régóta esedékes, kilépésük indoklására használták fel a "lájk-cselekményt", hisz már régóta nem csináltak semmit a szerkesztőségben.

De akármi is történt, kívülről akkor is ellenszenves volt egyesek nyilvános hőbörgése. Agátát olyasmivel vádolták, amivel nem kellett volna. Amúgy sem szokás a szerkesztőségi történeteket ilyen módon a nyilvánosság elé vinni. Nem hiszem, hogy kimerítettek volna minden lehetőséget az ügy kivasalásra, inkább szabadulni akartak valamilyen számukra terhes, felelősséggel és munkával járó részvételtől.
süti beállítások módosítása